loader
Меню

BMW Motorrad представляє новий BMW G 310 GS

Через чотири роки після дебюту першого покоління BMW Motorrad представляє новий BMW G 310 GS. Універсальний, безпечний і динамічний - в коротких поїздках і далеких подорожах, на асфальті і по бездоріжжю.
BMW Motorrad представляє новий BMW G 310 GS

Регульовані важелі, світлодіодна фара і електронне управління дроселем.

BMW G 310 GS з 2016 року відстоює інтереси марки в сегменті мотоциклів «до 500 кубічних сантиметрів». Легкий, міцний і зрозумілий, він відразу ж зарекомендував себе як справжній BMW GS, сподобавшись і досвідченим мотоциклістам, і особливо новачкам. Через чотири роки після дебюту першого покоління BMW Motorrad представляє новий BMW G 310 GS. Універсальний, безпечний і динамічний - в коротких поїздках і далеких подорожах, на асфальті і по бездоріжжю.

Одноциліндровий двигун для відповідності сучасним екологічним нормам Євро-5 був обладнаний електронним управлінням дросельною заслінкою і клапаном холостого ходу.

Серце нового BMW G 310 GS як і раніше - надійний одноциліндровий двигун об'ємом 313 кубічних сантиметрів з рідинним охолодженням, чотирма клапанами, двома верхніми розподільними валами і електронним уприскуванням палива. Нахил циліндра назад і поворот головки циліндрів на 180 градусів з впусканням в передній частині і випуском ззаду не зазнали змін. Таке розташування забезпечує оптимальну подачу паливно-повітряної суміші при збереженні компактності мотора. Одноциліндровий двигун нового BMW G 310 GS з потужністю 25 кВт (34 к.с.) у 9 500 об/хв і максимальним обертовим моментом 28 Н·м при 7 500 об/хв після приведення у відповідність з нормами Євро-5 не перестав радувати динамікою і приносити задоволення від їзди на мотоциклі. «Електронна ручка газу» забезпечує більш чутливу і точну реакцію на її поворот. Автоматичне збільшення оборотів холостого ходу при холодному запуску запобігає можливій раптовій зупинці двигуна.

Нове зчеплення з дожимом на високих оборотах зменшило зусилля на важелі без небезпеки пробуксування в зоні оборотів максимального моменту. Система зворотного пробуксування запобігає блокуванню заднього колеса при скиданні кількох передач, що підвищує безпеку водіння при гальмуванні з одночасним перемиканням на знижену передачу.

BMW G 310 GS вже був оснащений світлодіодним стоп-сигналом, і для нього в якості опції були доступні світлодіодні покажчики поворотів. Новий BMW G 310 GS оснащений повністю світлодіодною фарою, що краще освітлює дорогу, і яскравими світлодіодними покажчиками поворотів. Нова світлодіодна фара не тільки забезпечує яскраве і рівномірне освітлення дороги вночі, але і краще видна в дзеркалах заднього виду автомобілів днем, що підвищує пасивну безпеку. Передня панель G 310 GS стала ще агресивнішою і динамічною.

Через доопрацьоване кріплення тремтіння світлового пучка залишилося в минулому. У фари є три функції освітлення: денний ходовий вогонь, ближнє світло і дальнє світло. На лівому пульті є перемикач режимів і зручна клавіша моргання дальнім світлом під вказівним пальцем.

Важіль зчеплення і важіль ручного гальма тепер мають чотириступінчасте регулювання віддалення від рукоятки керма. Таким чином, тепер можна підігнати відстань до важелів в залежності від довжини пальців і розміру кисті руки. Цю функцію особливо оцінять люди в рукавичках розмірів S і XS, яким раніше було незручно тягнутися до далеко віддалених важелів. Положення «3» відповідає попередньому віддаленню на нерегульованих важелях.

GS - це назва цілого сімейства в модельному ряду BMW Motorrad. Вона уособлює функціональність, надійність і універсальність. Новий BMW G 310 GS з першого погляду можна зарахувати до сім'ї BMW GS завдяки характерному вітровому склу, високому передньому крилу, лінії нахилу від короткої високої задній частині до повітрязабірників радіатора охолодження. У ньому є основні елементи «дорослих» моделей BMW F 850 ​​GS і R 1250 GS. Колірна концепція також відображає приналежність до сімейства BMW GS.

На додаток до типового для GS біло кольору з чистим сніжно-білим основним кольором і сірими бічними панелями паливного бака, новий BMW G 310 GS має спортивний зовнішній вигляд в стилі ралі. Рама, пофарбована в червоний колір і синій металік для центральної кришки і передньої частини бака, підкреслює позашляхові таланти і надає мотоциклу надзвичайно динамічний вид. Однаковими для всіх трьох колірних варіантів BMW G 310 GS будуть кришки генератора, зчеплення і водяного насоса, пофарбовані в колір сірий металік.

У рік святкування 40-річчя сімейства вийде лімітований колір 40 Years GS, заснований на кольоровій гамі історичної моделі R 100 GS. Чорний мотоцикл з чорно-жовтою графікою на бічних панелях бака буде доступний тільки в 2021 році. В тон до нього BMW Motorrad представляє нову колекцію екіпірування для гонщиків.

Короткий огляд всіх новинок BMW G 310 GS 2021:

  • Одноциліндровий двигун відповідає нормам Євро-5 і обладнаний електронним управлінням дросельною заслінкою і електронним клапаном холостого ходу.
  • Зчеплення прослизне, самопіджимне.
  • Нова світлодіодна фара з вбудованими ДХВ і світлодіодні покажчики повороту.
  • Важелі зчеплення і переднього гальма з чотириступінчастим регулюванням.
  • Кришки генератора, зчеплення і водяного насоса на двигуні пофарбовані в колір Сірий Титан металік.
  • Нові кольорові гами і схеми розмальовки мотоциклів.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.