loader
F 800 GS
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.

BMW F 800 GS

РОБИТЬ ВЕЛИКІ ПОДОРОЖІ З МАЛЕНЬКИХ ПРИГОД

Що б не сталося на шляху, ви можете на нього покластися. Завдяки новому, більш потужному двигуну та багатьом іншим модифікаціям, F 800 GS стане вашим найкращим компаньйоном для коротких та довгих поїздок. Пакуйте речі, беріть друзів і вирушайте у путь. Разом ви відкриєте нові горизонти та переживете незабутні пригоди. Ви відчуєте #SpiritOfGS на собі, насолодитеся потріскуванням багаття і просто залишите повсякденне життя позаду.

«БАЖАЄТЕ ЩЕ БІЛЬШЕ #SPIRITOFGS»

ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ F 800 GS

Пошук вражень – не лише маршрут: наш навігатор ConnectedRide Navigator

Пошук вражень – не лише маршрут: наш навігатор ConnectedRide Navigator

За допомогою навігатора ConnectedRide Navigator ви можете стежити за всією важливою інформацією про транспортний засіб і дорожній рух під час їзди. Регулярне оновлення карт гарантує, що ви дістанетесь до кожного пункту призначення. Надійне апаратне забезпечення може впоратися практично з усім. Ви також можете інтегрувати свій смартфон та його функції з додатком BMW Motorrad Connected.

ПОТУЖНИЙ ПРИВІД

Двоциліндровий чотиритактний рядний двигун
895
куб. см - об'єм
91
Нм – макс. крутний момент при 6750 об./хв
64
кВт (87 к.с.) при 6750 об./хв
815
мм - висота сидіння

Двоциліндровий чотиритактний рядний двигун

Більше потужності, більше задоволення

Чисте задоволення від їзди на будь-якому маршруті: новий паралельно-двійний двигун F 800 GS пропонує більшу пікову потужність з покращеною кривою крутного моменту. Завдяки оптимізованій кривій потужності F 800 GS досягає пікової потужності 64 кВт (87 к.с.) при 6 750 об/хв раніше, з одночасним збільшенням максимального крутного моменту до 91 Нм при 6 750 об/хв.

Більше потужності, більше задоволення

ТАК ЗВУЧИТЬ BMW F 800 GS

Старт

СИЛЬНИЙ ДИЗАЙН, ІНДИВІДУАЛЬНИЙ СТИЛЬ

Світло-білий уні
Спорт
Потрійний чорний

Такий же індивідуальний, як і ви

F 800 GS пропонується в трьох різних варіантах забарвлення, від класичного до спортивного. Яку версію оберете ви?
Світло-білий уні
Спорт
Потрійний чорний

Світло-білий уні

F 800 GS втілює легкість та динамічність. Це головним чином завдяки світлому обтічнику в кольорі Lightwhite uni та вражаючому чорно-синьому сидінню з вишивкою GS і чорним кермом.

Спорт

Спортивний наскрізь: F 800 GS Sport у кольорі Racingblue металік динамічно виходить на старт. Сидіння чорно-червоного кольору з вишивкою «GS» створює чудовий контраст зі світлими радіаторними решітками у кольорі Lightwhite uni та сріблястим кермом.

Потрійний чорний

Колір Blackstorm металік підкреслює лінії мотоцикла та ідеально відповідає авантюрному духу F 800 GS Triple Black. Радіаторна решітка мінерально-сірого кольору металік матовий та сидіння чорно-сірого кольору з вишивкою GS підкреслюють зовнішній вигляд.
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.

НАЛАШТУЙТЕ ВІДПОВІДНО ДО СВОЇХ УПОДОБАНЬ

Пакет Dynamic

Пакет Dynamic надає вам підвищену безпеку та спортивність водночас. Він включає систему Driving Modes Pro, за допомогою якої ви можете обрати відповідний режим водіння залежно від ситуації. Асистент перемикання передач Pro дає вам ще більше контролю в несподіваних ситуаціях. За допомогою Dynamic ESA підвіска автоматично амортизується, і ви можете визначити, наскільки інтенсивним має бути контакт між шинами та дорожнім покриттям.

Пакет Dynamic
Пакет Comfort
Пакет Comfort

Ідеальний пакет для тих, хто любить комфорт. Завдяки системі Keyless Ride ключі від мотоциклу просто залишаються в кишені. Електронний круїз-контроль підтримує постійну швидкість руху. Ви можете легко прикріпити верхній чохол за допомогою багажника. Підготовка для навігації з тримачем і кронштейном для кріплення на панелі приладів акуратно інтегрує навігатор BMW ConnectedRide в панель пристроїв і, таким чином, знаходиться в прямому полі зору водія. Крім того, ланцюг M Endurance забезпечує менший обсяг робіт з технічного обслуговування заднього колеса.