loader
S 1000 RR
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.

BMW S 1000 RR

Киньте виклик обмеженням

Точно сфокусований на продуктивності: RR. Там, де він рухається, керівна робота – це ювелірна робота Саме тому ми постійно вдосконалюємо супербайк: від нового, більш аеродинамічного обтічника з вінглетами до переднього бризковика з гальмівними каналами M Brake Ducts і деталей, орієнтованих на продуктивність, таких як рукоятка дросельної заслінки з коротким ходом, яка тепер скорочує хід дросельної заслінки на 14 градусів. З режимом їзди Pro ти можеш тримати під контролем будь-яку ситуацію. Мета завжди була і залишається незмінною: досягати нових лідерських позицій – #NeverStopChallenging.

Основні особливості Superbike

Без них неможливо уявити гоночний трек і RR

З більш аеродинамічною передньою та бічною панеллю ти можеш досягти особистого рекорду. Нові вінглети генерують на 50% більше притискної сили на дорозі: на 150 км/год – 5,9 кг, на 200 км/год – 10,6 кг, на 250 км/год – 16,03 кг і на 300 км/год – цілих 23,10 кг. Це протидіє тенденції до пробуксовування коліс при прискоренні.

Без них неможливо уявити гоночний трек і RR
Результати на екрані

Результати на екрані

Після кіл на гоночній трасі на тебе чекає піт-лейн: після вимкнення/ввімкнення запалювання завжди відображається останній екран. Це дозволяє тобі зосередитися та сконцентруватися на своєму режимі. Залежно від твоїх уподобань, ти можеш вибрати екран чистої їзди та три різні основні екрани. Коли двигун холодний, відображається розумна максимальна швидкість. Весь лічильник обертів чітко блимає разом з індикатором перемикання передач. Всі інші налаштування також можна швидко прочитати на TFT-дисплеї завдяки чіткій візуалізації.

Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з водяним/масляним охолодженням
154
кВт (210 к.с.) при 13 750 об/хв
113
Нм при 11 000 об/хв
198
вага в спорядженому стані, кг DIN
3,21
секунди розгін від 0-100 км/год

Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з водяним/масляним охолодженням

Пристрасть відпочиває в серці – коли воно відпочиває

Вивільнена пристрасть: ми передали високопродуктивному чотирициліндровому двигуну BMW ShiftCam моделі RR потужністю 210 к.с. (154 кВт) весь досвід гоночної траси. Гальмівні канали M Brake Ducts у новому передньому бризковику охолоджують гальмівні супорти в гоночному режимі і, таким чином, забезпечують більш високу ефективність і більш постійну точку тиску. Вони походять від M RR, так само як і ланцюгове кільце та орієнтовані на продуктивність головки блоку циліндрів. Асистент перемикання передач Shift Assistant Pro тепер забезпечує надзвичайно точне перемикання передач у стандартній комплектації.

Умови, що задають рамки – в буквальному сенсі

Умови, що задають рамки – в буквальному сенсі

Міліметрова робота для максимальної точності їзди: M Chassis Kit із заднім підйомником та регульованою точкою повороту маятника входить до стандартної комплектації. Вирізи в рамі забезпечують бічну гнучкість. Плоский кут нахилу рульової головки та зміщення потрійних затискачів забезпечують точність керування передніми колесами. Демпфірування DDC для дорожніх, динамічних, гоночних режимів з Race Pro від 1 до 3 дозволяє їздити сільськими дорогами з дорожнім демпфуванням.

Впевнено проходьте повороти

Тепер стандартні режими водіння Pro та датчик кута повороту керма уможливлюють дві функції: Brake Slide Assist для уповільнення та Slide / Slip Control для прискорення. Датчик кута повороту керма вимірює кут твого дрейфу і в поєднанні з системою DTC забезпечує оптимальне ковзання. Налаштування DTC 2 і 3 оптимізовані для гоночних трас і слизьких ділянок. Система Brake Slide Assist допомагає вам контролювати силовий дрифт буквально в одну мить: для захопливої динаміки в кожному повороті.

Впевнено проходьте повороти

Точно відповідає твоїм вимогам

Пакет M

Пакет M підкреслює спортивний профіль RR. Ексклюзивне лакофарбове покриття Lightwhite uni/M Motorsport, що входить лише до цього пакету, надає мотоциклу потужного вигляду. До пакету входять: спортивне сидіння M для оптимальної підтримки у вирішальні мілісекунди. Оптимізовані за вагою карбонові колеса M з стрічками M для максимальної динаміки руху. Або альтернативний вибір кованих коліс M. Плюс система підніжок M та чорна кришка паливного баку.

Пакет M
Пакет Dynamik
Пакет Dynamik

Пакет Dynamik підкреслює гоночні якості RR, забезпечуючи додаткову продуктивність та комфорт. Пакет включає в себе: електронну підвіску DDC, яка є ексклюзивною і підходить для перегонів, для оптимального демпфування та оптимального контакту з дорогою в будь-якій дорожній ситуації. А також режими водіння Pro з 3 додатковими режимами водіння Race Pro та іншими відповідними налаштуваннями для гоночної траси, такими як Launch Control, Pit Lane Limiter, Wheelie Control та система допомоги при гальмуванні Slide Control. Електронний круїз-контроль та підігрів ручок також включені в комплектацію.

Пакет Race

Пакет Race оптимізує RR для гонщиків з гоночними амбіціями. До пакета входять: ланцюг M Endurance, що не потребує обслуговування та має оптимізовану вагу. А також титанову вихлопну систему M від Akrapovič, яка ексклюзивно доступна в пакеті, для ще більш спортивного вигляду зі значним зменшенням ваги або, як альтернатива, високоякісний титановий спортивний глушник, що надягається.

Пакет Race
Карбоновий пакет
Карбоновий пакет

Високоякісний карбоновий пакет ще більше підкреслює супербайковий вигляд машини. До пакета входять: кришки переднього та заднього коліс, захист ланцюга та зірочки, а також бічні панелі верхнього обтічника. Додаткові деталі, виготовлені з легкого вуглепластику, запозиченого з автоспорту, розставляють елегантні, але спортивні акценти з високотехнологічною привабливістю.

Пакет фрезерованих деталей M

Пакет фрезерованих деталей M підкреслює спортивний характер машини завдяки високоякісним компонентам та ексклюзивному брендингу M. До пакету входять Фрезеровані деталі з анодованого алюмінію, включаючи складні та регульовані важелі зчеплення та ручного гальма, включаючи захист гальмівного важеля – обладнання з максимальною цінністю.

Пакет фрезерованих деталей M
Старт

Дизайн – це більше, ніж просто зовнішній вигляд

Lightwhite uni/M Motorsport
Sport
Blackstorm metallic

Три варіанти, один характер

Неважливо, який варіант ти обираєш: тут вирішують не міліметри чи мілісекунди, а лише твої вподобання. Але одне зрозуміло: кожен RR створений для чистої продуктивності.

Lightwhite uni/M Motorsport
Sport
Blackstorm metallic

Lightwhite uni/M Motorsport

Знакова колірна гамма одразу дає зрозуміти, звідки ти і куди хочеш потрапити: на гоночну трасу. Ексклюзивне поєднання з пакетом M не залишає жодних сумнівів

Sport

В атаку: лакофарбове покриття Bluestone metallic виглядає впевнено і водночас ультра-спортивно. Динамічні відблиски гоночного червоного кольору обіцяють, на що здатна ця машина. Тепер справа за тобою – зробити вибір.

Blackstorm metallic

Спортивний, різкий та чітко окреслений. Мета RR така ж безкомпромісна і чітка, як і колірна гамма: максимальна продуктивність, як на дорозі, так і на гоночному треку.

Переможна харизма та оснащення

Надзвичайно спортивний і безкомпромісно компактний. Ми сфокусували дизайн RR на продуктивності до останньої деталі. Оптимізоване переднє та бічне обтічне покриття з більш аеродинамічними вінглетами ще цілеспрямованіше прагне до лідерської позиції. Опціональний пакет для пасажира з сидінням та підставками для ніг тепер також включає в себе чохол для пасажира. Від передньої частини до короткої задньої частини з легко знімним тримачем номерного знаку RR демонструє свою близькість до перегонів.

Навіть досконалість можна вдосконалити

Йдеться про міліметри, про мілісекунди, про більшу індивідуальність, про можливість налаштування та про захист для тебе і твого RR: в асортименті оригінальних аксесуарів BMW Motorrad ти знайдете потрібні деталі, щоб зробити твій RR ще більш досконалим: від регульованої в 6 напрямках системи підніжок M до захисту водяного або масляного радіатора.

Навіть досконалість можна вдосконалити