Мюнхен, 18 січня 2021 року. Безпомилковий дизайн, який радикально відрізняється від всіх інших, – це новий «Дух пристрасті» від Kingston Custom. Після Роланда Сендса і Бернхарда Науманна (також відомого як Blechmann) Дірк Уелеркінг створює третій діамант в концепції SoulFuel – неповторний кастом на базі BMW R 18. І це – сенсація!
Компанія Kingston Custom добре відома в світі екстремальної кастомізації своїми сміливими проектами. Але тих, хто чекав серйозного втручання в механіку донора, чекає розчарування. «BMW R 18 ідеальний. Я залишив залізо таким, яке воно є. Рама на 100% оригінальна, і вона настільки красива і складна, що тут нічого не треба міняти. А ось зовнішній вигляд трансформувався радикально, як ми любимо. Фірмовий стиль ательє Kingston Custom визначається з першого погляду», – каже Дірк Уелеркінг.
«Дух пристрасті» в деталях
Найпомітніша деталь, вона ж головний виклик – виготовлений вручну передній обтічник Kingston в класичному стилі ар-деко. Заднє крило і кермо теж виготовлені спеціально для цього проекту. Штатна вихлопна система BMW R 18 була модифікована компанією в стилі Kingston Roadster, сидіння водія взято з асортименту універсальних мотоаксесуарів. Покажчики поворотів замінені на індикатори Kellermann, вони разом зі світлодіодною фарою головного світла імплантовані в передній обтічник. Лакофарбові роботи зроблені в тих же кольорах і за тією ж технологією, що використовується на конвеєрі. Підвіски, колеса і паливний бак – оригінальні.
BMW R 18: оригінал
Завдяки своїй придатної для перетворення архітектурі, BMW R 18 чудово підходить для кастомізації. R 18 має яскраво виражене історичне відсилання, технічно і візуально перегукуючись з відомими моделями BMW R5 1936 року і концептом R7 1934 року. В R 18 з'єдналися важливі параметри: чистота ліній, відсутність технологічних надмірностей і, звичайно, великий і красивий опозитний мотор.
Більше про майстра
Мотогонщик, дизайнер і ремісник Дірк Уелеркінг ще раз демонструє в своєму «Дусі пристрасті», що він не тільки чудово розуміє своє ремесло, але і відточує його навички більше 35 років. Для нього процес проектування починається задовго до виконання перших ескізів і тим більше закручування перших гайок. «Спочатку я багато думав про нього. Мої мотоцикли завжди передають душу, чарівність і характер. Це видатні зразки, тому вони вимагають великої турботи і уваги. Коли мова йде про те, на якому стилі я хочу зосередитися, у мене виникає постійний потік зображень, що йдуть повз внутрішнього ока мого розуму. Як тільки вибір стилю зроблений, в справу вже йдуть папір, олівець і ластик. Починає народжуватися ескіз. Я вдосконалюю його до тих пір, поки не зрозумію серцем: ось це – саме те! »
Уродженець Ганновера Дірк Уелеркінг не перший раз бере за основу проекта мотоцикли BMW. У нього 17 кастомів на базі BMW, найбільш відомі з них – Black Phantom і його близнюк White Phantom. Ці дві моделі свого часу визначили абсолютно нові стандарти кастомайзінга. Але проект на базі R 18 став новим досвідом для Oehlerking. «Цей кастом, напевно, найбільш вражаючий за всю мою кар'єру, моє головне творіння. Довіра, надана BMW Motorrad, дуже важлива для мене. Я дуже вдячний їм за це».