Створено для перегонів
Ми досягли інженерного шедевра в аеродинамічній розробці M RR завдяки нашим непохитним амбіціям, цілковитій пристрасті та технічній майстерності. Завдяки незліченним годинам роботи в аеродинамічній трубі та дорожнім випробуванням ми змогли значно збільшити максимальну швидкість за незмінної потужності двигуна та водночас значно збільшити притискну силу, зокрема під час поворотів. Наша робота з розвитку буде винагороджена успіхом перегонів". Крістіан Гоншор, керівник проекту M 1000 RR
З подальшим розвитком BMW M 1000 RR, скорочено M RR, BMW Motorrad встановлює нову віху в сфері супербайків, омологованих для перегонів. Новий M RR оснащений знайомим рядним 4-циліндровим двигуном із водяним охолодженням, розробленим для перегонів, особливо для чемпіонату світу з супербайку. Як і раніше, його пікова потужність становить 156 кВт (212 к.с.) при 14 500 об/хв. В основі шасі нового M RR також лежить алюмінієва мостова рама, доповнена перевернутою вилкою і центральною стійкою підвіски з кінематикою Full Floater Pro. Новий M 1000 RR пропонується у двох версіях: у базовому варіанті M RR у базовому забарвленні Lighwhite неметалік і M RR M Competition у базовому забарвленні Blackstorm металік.
Значно збільшена максимальна швидкість зі значно збільшеною притискною силою завдяки новому обтічнику, новим крилам M Winglets, новому ковпаку переднього колеса з інтегрованими гальмівними каналами M та новим ковпакам коліс M Aero.
Підвищений потенціал нового M RR зумовлений, насамперед, колосальними досягненнями в галузі аеродинаміки. Зокрема, новий обтічник із вуглеволокна з відкритою видимою поверхнею та вищим вітровим склом значно збільшує максимальну швидкість у поєднанні з оптимізованим повітряним потоком навколо гонщика. Вперше цей обтічник також постачається з особливо легкою, але дуже жорсткою опорою переднього обтічника з вуглецевого волокна. Максимальна швидкість нового M RR збільшилася з 306 до 314 км/год порівняно з попередньою моделлю. Крім того, гонщики M RR отримують помітне фізичне розвантаження.
У ході цієї аеродинамічної розробки були також повністю переглянуті крила M Winglets. Тепер вони генерують значно більше аеродинамічної притискної сили як у вертикальному положенні, так і під час поворотів. Гонщик отримує ще більше впевненості щодо переднього колеса, що дає йому змогу досягати ще більших кутів нахилу або вищих швидкостей проходження поворотів за того самого кута нахилу, а також має вигоду від зменшення тенденції до заносу. Водночас гонщик отримує вигоду від значно збільшеної максимальної швидкості.
Ще одним центральним моментом в оптимізації всієї аеродинаміки стала область переднього колеса. Тут вперше в історії BMW Motorrad були використані повітряні канали охолодження гальм, виготовлені з вуглецевого волокна - скорочено їх ще називають гальмівними повітроводами. Вони інтегровані в новий передній бризковик, який було оптимізовано для поліпшення повітряного потоку навколо ніг вилки і гальмівних супортів. Колісні ковпаки M Aero, які також виготовлені з видимого вуглецевого волокна, ще більше знижують опір повітря, особливо на швидкостях вище 250 км/год. Колісні ковпаки M Aero призначені тільки для M RR M Competition.
Колісні диски M Carbon з новою поверхнею та дизайнерськими стрічками M Design Tapes. Ковані диски пропонуються як опція на замовлення.
У новому M RR колеса M Carbon виділяються завдяки новому прозорому лаковому покриттю. Нові стрічки з дизайном M на колісних дисках підкреслюють висококласний технічний характер і гоночні характеристики нового M RR. В якості альтернативи колесам M Carbon новий M RR тепер може бути замовлений із кованими дисками ex works.
Перероблена задня частина, ергономічне сидіння M Endurance, короткий тримач номерного знака та модифікований джгут проводів.
Завдяки новій конструкції задньої частини нинішній M RR виглядає ще легшим, спортивнішим і динамічнішим. Новими особливостями також є короткий тримач номерного знаку та ергономічне сидіння M Endurance. Завдяки модифікованому джгуту проводів із роз'ємом LWS тепер коротший тримач номерного знаку зі світловими приладами можна демонтувати ще швидше та простіше.