У довгих подорожах або при русі по бездоріжжю: BMW R 1250 GS з опозитним двигуном поєднує в собі динаміку, комфорт і безпеку. Дізнайтеся більше про технічні характеристики і оснащення цього легендарного мотоцикла.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун
Тип
Двоциліндровий чотиритактний опозитний двигун з повітряним / рідинним охолодженням з двома верхніми розподільними валами, одним балансирним валом і системою зміни фаз газорозподілу і висоти підйому клапанів BMW ShiftCam.
Діаметр і хід поршня
102,5 мм x 76 мм
Об`єм
1254 куб. см
Максимальна потужність
100 кВт (136 к. с.) при 7750 об/хв
Макс. обертаючий момент
143 Нм при 6250 об/мин
Ступінь стиснення
12,5 : 1
Підготовка пального
Електронна система вприскування палива
Контроль викидів
регульований трикомпонентний каталітичний нейтралізатор, норма токсичності ОГ Євро-5
Характеристики їзди / витрата пального
Максимальна швидкість
понад 200 км/год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
4,75 л
Тип пального
Неетильований бензин «Super» з октановим числом 95 (ROZ), адаптація через управління двигуном (з 91 до 98 ROZ)
Викиди CO2 за стандартом WMTC
110 г/км
Електрична система
Генератор змінного струму
Генератор змінного струму, номінальна потужність 510 Вт
Акумулятор
12 В/11,8 Ач, не обслуговуюча
Трансмісія
Зчеплення
Гідравлічна муфта прослизаючого типу з гідравлічним приводом
Коробка передач
Шестиступінчаста коробка передач з перемиканням передач кулачковими муфтами і з зачепленням з косозубими шестернями
Вторинний привід
Карданий вал
Підвіска / гальма
Рама
Двосекційна рама, що складається з переднього і заднього підрамників з несучим двигуном
Передня підвіска / пружинні елементи
BMW Motorrad Telelever, діаметр 37 мм, центральна амортизаційна стійка
Задня підвіска / пружинні елементи
Литий алюмінієвий односторонній маятник BMW Motorrad Paralever; амортизаційна стійка WAD, попереднє напруження пружини з безступінчатим і гідравлічним регулюванням за допомогою маховика, регульований хід відбою за допомогою маховика
Хід пружини, спереду / ззаду
190 мм/200 мм
Колісна база
1514 мм
Кастор
100,6 мм
Кут повороту рульової колонки
64,3°
Колеса
Алюмінієві литі диски
Розмір переднього колеса
3,00 x 19“
Розмір заднього колеса
4,50 x 17“
Передня шина
120/70 R 19
Задня шина
170/60 R 17
Гальма, передні
Подвійне дискове гальмо, гальмівні диски діаметром 305 мм з 4-поршневими супортами
Гальма, задні
Однодискове гальмо, діаметр 276 мм, двопоршневий супорт з плаваючою скобою
Антиблокувальна система (ABS)
Система BMW Motorrad Integral ABS Pro (напівінтегральна, оптимізована для роботи в похилому положенні)
Габарити / вага
Висота (верхнє положення вітрового скла)
1430 мм
Довжина (по передньому бризковики)
2207 мм
Висота сидіння, без навантаження
850 мм/870 мм (спеціальне виконання з низькою ходовою частиною: 800 мм/820 мм)
Довжина кроку водія, без навантаження
1950 мм/1990 мм (спеціальне виконання з низькою ходовою частиною: 1750 мм/1790 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
249 кг 1)
Макс. допустима вага
465 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
216 кг
Корисний об'єм бака
20 л
З яких резерв
ок. 4 л
КОМПЛЕКТАЦІЯ
Серійна комплектація
- Кольоровий TFT-дисплей з функцією Connectivity
- Повністю світлодіодна фара
- DTC (система динамічного регулювання тяги)
- Integral-ABS Pro (система ABS з оптимізацією похилого положення)
- 3 режими руху (ECO, Rain і Road)
- HSC (система допомоги при рушанні на підйомі)
- Зарядний порт USB
Додаткове обладнання
- Dynamic ESA (ходова частина з електронним регулюванням, компенсацією навантаження і автоматичним режимом амортизації)
- Обігрів сидіння (водія і пасажира)
- Світлодіодна фара Pro (з адаптивним освітленням поворотів і функцією Cruising Light)
- Додаткові світлодіодні фари
- Пакет Enduro (наприклад, із захисною дугою двигуна і пристосуванням для збільшення висоти керма)
- Пакети фрезерованих деталей Option 719
- Спортивний глушник
- Режими руху Pro з додатковими режимами (Dynamic, Dynamic Pro, Enduro і Enduro Pro) і функція вибору режиму руху (індивідуалізація кількості режимів в меню), автоматична система допомоги при рушанні на підйомі HSC Pro, система допомоги при екстреному гальмуванні DBC і регулювання гальмівного моменту двигуна MSR
- Стильові варіанти Rallye і Triple Black
Спеціальні приналежності
- Система для багажу Vario
- Сумка на бак
- Захист картера двигуна Enduro
- Захист фари Enduro
- Тонований вітрозахисний щиток
- Регульовані упори для ніг Enduro