Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.
R 18 Classic
ДИЗАЙН МОДЕЛІ R 18 CLASSIC
ГОЛОВНІ ОСОБЛИВОСТІ
Бак каплевидної форми - культовий елемент нашої історії, який разом з витягнутими глушниками створює типові для R 18 Classic пропорції. В сталевій дуплексній рамі укладено найбільший опозитний двигун, який ми коли-небудь створювали - завдяки йому кожен кілометр шляху стане справжньою подією.
ВІДЧУЙТЕ ДВИГУН R 18 CLASSIC
Двоциліндровий двигун R 18 Classic об'ємом 1802 куб. см - це найбільший опозитний двигун, коли-небудь вироблений нами. Він видає неймовірну тягу навіть на низьких оборотах. Це двигун, який ви бачите, чуєте і відчуваєте: його максимальний крутний момент 158 Нм досягається вже при 3000 об/хв, причому в діапазоні від 2000 до 4000 об/хв вам вже є понад 150 Нм. З таким двигуном кожне відкриття газу - це справжня подія.
1802
куб.см. робочий об'єм
158
Нм, Крутний момент при 3,000 об/хв
690
мм - висота сидіння
290
км, запас ходу