Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.
S 1000 RR
ДИЗАЙН
Вигляд лідера.
Уявлення про видатні характеристики формується з першого погляду на новий S 1000 RR:
- в кожній деталі, наприклад, в світлодіодних фарах (входять в стандартну комплектацію) відображена невгамовна тяга до швидкості;
- раму нової конструкції та підвіску нового покоління зробили легшою, що позначилося на точності управління, що зросла;
- ергономіка покращилася із застосуванням нової форми рами та обтічника;
- інтеграція передніх покажчиків повороту, що раніше прикріплювалися до обтічника, в дзеркала заднього виду не тільки поліпшила їх візуальне сприйняття, але й додала функціональності.
Всю систему освітлення в задній частині мотоцикла помістили в тримачі номерного знака:
- ліхтарі;
- покажчики повороту;
- стоп-сигнал.
Миттєва підготовка до перегонів.
BMW S 1000 RR стане вашим ідеальним партнером на перегоновому треку. Підготовка мотоцикла до перегонів займе лічені секунди. Вся світлотехніка поміщається в дзеркалах заднього виду та тримачі номерного знака. Тому все зведеться до того, щоб зняти три деталі.
Феноменальні швидкісні якості RR піднімуться на якісно новий рівень зі встановленням опціонального пакета М Спорт. У спорядженому вигляді маса мотоцикла знизиться до 3,5 кг та складе 193,5 кг. Пакет М Спорт укомплектований:
- карбоновими колесами;
- легкою батареєю М;
- спортивним сидінням М;
- більш високим хвостом М;
- маятником М;
- режимами водіння Pro (три режими RacePro1-3, що конфігуруються);
- інтелектуальними системами допомоги.
Допускається самостійне здійснення налаштування ступеня втручання систем:
- DTC;
- ABS;
- алгоритму відгуку двигуна;
- анти-вілі;
- запобігання ковзань;
- безлічі інших функцій.
РЯДНИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДВИГУН
205
к.с. (152 кВт) при 13,500 об / хв
113
Н-м (і більше) в діапазоні від 5,500 до 14,500 об / хв
193.5
кг - споряджена маса (з пакетом М Спорт)
14.600
об / хв - максимальні оберти двигуна
Чотирициліндровий рядний чотиритактний двигун із рідинно-масляним охолодженням
ВІДЧУЙТЕ ПЕРЕГОНОВИЙ ЗВУК НОВОГО RR
Знайомтеся з технологіями в новому BMW S 1000 RR.
Інноваційні технології забезпечують максимальну швидкість та безпеку.
Новий S 1000 RR готовий до викликів. Чотири стандартних режими водіння (RAIN, ROAD, DYNAMIC та RACE) ідеально відповідають вашому стилю водіння та різноманітним дорожнім умовам. З трьома додатковими режимами (RACE Pro 1, RACE Pro 2 та RACE Pro 3) ви встановите нові особисті рекорди на перегоновому треку. За допомогою мультиконтролера на кермі та 6,5-дюймовій панелі приладів ви легко встановите потрібну конфігурацію для кожного режиму. Налаштовуйте:
- відгук ручки акселератора;
- інтенсивність гальмування двигуном;
- роботу систем DTC (з функцією Wheelie Control), ABS та DDC (Dynamic Damping Control).
Вам також надали:
- систему Launch Control;
- обмежувач швидкості на піт-лейні;
- систему допомоги при старті в пагорб HSC Pro (Hill Start Control Pro);
- систему допомоги при гальмуванні DBC (Dynamic Brake Control).
Одне натискання кнопки – і ви налаштували алгоритм роботи DTC, досягнувши більш раннього або пізнього втручання системи. 6-осьові датчики руху та предиктивна реакція дозволяють системі DTC виконувати свою роботу з максимальною плавністю та непомітно для водія при будь-якій швидкості.