CONCEPT R 18 УРИВАЄТЬСЯ В ЖИТТЯ

Світова прем'єра, яку з нетерпінням чекали всі шанувальники кастом-мотоциклів: компанія BMW Motorrad представляє концептуальний круїзер, оснащений прототипом нового двоциліндрового опозитного двигуна – найпотужніший з коли-небудь створених. Цей елегантний, мінімалістичний мотоцикл, який отримав лаконічне ім'я Concept R 18, явно дає зрозуміти, які нововведення нас чекають в цьому сегменті мотоциклів.
Концептуальний круїзер – цвях програми на виставці Concorso d'Eleganza Villa d'Este
Представляти черговий шедевр на автомобільній виставці Concorso d'Eleganza Villa d'Este, яка проходить щороку в травні на узбережжі озера Комо, стало свого роду традицією для компанії BMW Motorrad. В останні роки відвідувачі цього самого ексклюзивного в світі «конкурсу краси» для ретро-автомобілів і мотоциклів могли побачити кілька видатних двоколісних творінь, створених компанією BMW Motorrad. У їх числі – модель Concept Ninety, створена за образом оригінальної моделі R 90 S, шестициліндровий беггер Concept 101 і модель R 5 Hommage, яка є триб'ютом популярної моделі 1936 року.




Любителі круїзерів з чималим інтересом поставилися до двох приголомшливих кастомів, які були недавно представлені іменитими компаніями-виробниками з Японії та США і були оснащені прототипами потужного опозитного двигуна BMW Motorrad. Майстерням-виробникам – CUSTOM WORKS ZON і Revival Cycles – була надана повна свобода дій у створенні власної інтерпретації кастома з великим опозитним двигуном. Моделі Departed і Birdcage, представлені до уваги публіки, змусили присутніх на заході шанувальників мотоциклетної техніки задатися питанням про те, якою ж повинна виглядати і звучати машина ручної збірки від BMW Motorrad.
Мотоцикл – це кращий з аксесуарів. Він зовсім не обов'язково повинен бути найшвидшим – але зобов'язаний бути найкрасивішим.Едгар Хайнріх, керівник відділу дизайну BMW Motorrad
Отже, очікування завершено, і судячи з натхненої реакції відвідувачів, які вперше побачили (і почули!) Concept R 18 на урочистому заході, присвяченому 90-річчю виставки Concorso d'Eleganza Villa d'Este, абсолютно очевидно, що ця концептуальна модель у всьому світі завоює серця багатьох, хто цінує спадщину і історію в дизайні мотоцикла, навіть якщо це – сучасна версія класичного круїзера. Але ще крутіше наступна новина: в 2020 році компанія BMW Motorrad випустить серію мотоциклів-круїзерів з новим високопродуктивним опозитним двигуном. Причому по дизайну і експлуатаційним характеристикам ці мотоцикли будуть походити на Concept R 18!

Наша історія унікальна, ми не схожі ні на одну іншу компанію – і в цьому наша сила. Сила, яку ми збираємося застосувати.Едгар Хайнріх, керівник відділу дизайну BMW Motorrad
У стилі BMW Motorrad: лаконічність і простота
Concept R 18 – це справжній шоу-стоппер. При погляді на нього стає ясно, що в прагненні створити привабливий, мінімалістичний мотоцикл ручної збірки дизайнери вирішили звернутися до минулого бренду. Немає сумнівів в тому, що ці талановиті фанати своєї справи, багато з яких кастомізірують мотоцикли у вільний від роботи час, стримали обіцянку, випустивши модель R 5 Hommage в 2016 році – рівно через 80 років після появи на світ легендарного спортивного мотоцикла з опозитним двигуном, який став прообразом цієї новинки. Мотоцикли з цього сегмента повинні бути оснащені потужним двигуном, і якщо двигуна об'ємом 500 куб.см, як на вихідній моделі R 5, мало (за сучасними стандартами), тоді найпотужніший з коли-небудь створених опозитних мотоциклетних двигунів безсумнівно підійде.

Компанія BMW давно мріяла випустити мотоцикл з потужним опозитним двигуном, який був би спадкоємцем однієї зі старих моделей бренду. Настав час втілювати мрії в життя.Майкл Едер, відділ дизайну BMW Motorrad

Тільки найнеобхідніше
Модель Concept R 18, яка є чудовим проміжним варіантом між вищезгаданим мотоциклом-реплікою і майбутнім серійним мотоциклом, відрізняється стильним дизайном і значним виглядом, який не може не привертати увагу. Найвидатніша деталь – це, без сумніву, масивний опозитний двигун, який значно перевищує за розміром 500-кубову версію, встановлену на моделі R5, і створений для того, щоб захоплювати. Величезні колеса зі спицями (21 дюйм спереду і 19 дюймів ззаду) покликані відповідати значним пропорціям і виразному характеру цієї нової моделі. Видозмінена передня частина і вихлопна труба Fishtail («риб'ячий хвіст») підкреслюють унікальність дизайну цього мотоцикла.
Простий і лаконічний Concept R 18 з приземистим подовженим силуетом – це справжній витвір мистецтва з полірованими алюмінієвими кришками двигуна, краплеподібним бензобаком, витягнутою виделкою і деталями, прикрашеними цировками золотистого кольору. Щоб надати цьому мотоциклу мінімалістичний класичний вигляд, в його дизайні використовувалися тільки три види металевих поверхонь – піддані піскоструменевій обробці, пофарбовані або поліровані. Шини RILLE від бренду Metzeler мають спеціалізований малюнок протектора і особливе забарвлення боковин. Ті, хто знайомий з мотоциклами BMW зразка 50-х років, впізнають сидіння в стилі Pagusa з тисненим логотипом і матовою шкіряною обробкою.
Невимушена їзда, яка доставляє щире задоволення
Відкрита карданна передача, консольна підвіска заднього колеса, подвійний карбюратор Solex від автомобіля BMW 2002 року, встановлена між стійками вилки світлодіодна фара, за своїм дизайном аналогічна фарам Bosch зразка 1950-х років, відсутність видимого механізму перемикання швидкостей. Історія, що почалася з появою R 5 Hommage, триває, але найцікавіше полягає в тому, що її продовження веде нас не в напрямку високих технологій, а по шляху пошуку індивідуальності, самобутності і емоційного відгуку. Можливо, настав час пригальмувати і насолодитися красою?
