loader
Меню

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ЕКСТРЕНИЙ ВИКЛИК (ECALL).

ШВИДКА ДОПОМОГА НА МІСЦІ ПОДІЇ.

У разі аварії на мотоциклі кожна хвилина має значення. Для того щоб постраждалим була негайно надана медична допомога, в BMW Motorrad був розроблений додатковий аксесуар ECALL ( «Інтелектуальний екстрений виклик»). У разі аварії ECALL автоматично пов'язується з колл-центром BMW, щоб якомога швидше почати процедуру порятунку і, якщо це можливо, в першу чергу зв'язатися з жертвою. Крім того, систему можна також активувати вручну. Було доведено, що завдяки використанню систем, подібних ECALL, аварійно-рятувальні служби більш оперативно добираються до місця аварії.

1/1

BMW Motorrad є першим виробником, що пропонує цей додатковий аксесуар в якості заводської опції.

Через автоматичну і ручну активацію «інтелектуальний екстрений виклик» відправляє координати транспортного засобу безпосередньо в телефонний центр, а не тільки підключає водія до місцевого координаційного центру порятунку. За допомогою цих даних, крім розташування аварії, може бути визначено і напрямок руху, так що аварійні служби зможуть швидко дістатися навіть у важкодоступні місця - інноваційне рішення в мото-індустрії.

Після інформування диспетчерської служби система намагається встановити контакт з жертвою. Від абонента не потрібно ніякої іншої інформації для активації ланцюга порятунку. Унікально, як BMW: зв'язок з жертвою і її підтримка здійснюється на обраною клієнтом мовою. Тому основні важливі питання можуть бути з'ясовані ще до прибуття аварійних служб.

Наслідки зіткнення і стан мотоцикла передаються через датчики на мотоциклі, так що складність ситуації може бутивизначена і диференційовані від типових ситуацій при водінні мотоцикла. Водій може дізнатися, чи був здійснений екстрений виклик, завдяки значку на електронній комбінації приладів і звуковим сигналом. Для встановлення мовного зв'язку з діспетчерською не потрібна ввімкнена система зв'язку в шоломі, оскільки на правій ручці керма встановлений фіксований динамік і мікрофон.

«Інтелектуальний екстрений виклик» охоплює такі основні сценарії:

Сценарій 1. Автоматична активація через серйозне падіння / удару (наприклад, лобове зіткнення на високій швидкості)

Екстрений виклик автоматично активується, якщо відбувається серйозне падіння або удар. Голосовий зв'язок з водієм встановлений, але в цьому випадку не є абсолютно необхідним. Якщо сталася серйозна аварія, рятувальні служби викликаються негайно.

Сценарій 2. Автоматична активація через незначне падіння / удар (наприклад, ковзання переднього колеса на низькій швидкості)

При невеликих аваріях «інтелектуальний екстрений виклик» активується після короткої затримки. Це дає водієві можливість скасувати екстрений виклик вручну, якщо допомога чи служби порятунку не потрібні. Якщо ECALL не відміняється, для оцінки серйозності аварії встановлюється голосовий зв'язок.

Сценарій 3. Ручна активація в надзвичайних ситуаціях

В цьому випадку - наприклад, при наданні допомоги жертвам інших аварій - екстрений виклик активується натисканням і утриманням кнопки SOS на кермі в результаті якого встановлюється голосовий зв'язок. Цей голосовий зв'язок потрібен для прийняття подальших заходів в разі ручної активації. У потерпілого також є можливість завершити екстрений виклик, натиснувши кнопку SOS або вимкнувши двигун. Ручна активація «інтелектуального екстреного виклику» можлива тільки при зупиненому мотоциклі і при включеному запалюванні.

Щоб активувати систему, водієві не потрібно включати SIM-карту і оплачувати додаткові витрати за користування послугою передачі даних. «Інтелектуальний екстрений виклик» активний з самого початку поїздки і готовий до використання в будь-який час, так що з його допомогою можна негайно викликати допомогу в разі аварії. Це заощаджує дорогоцінний час, часто є життєво важливим, в разі серйозної аварії. Численні застосування системи ECALL в автомобілях показали, що за допомогою цієї системи служби екстреної допомоги справляються з аварійними ситуаціями на 40-50% швидше. Надійна диференціація аварій можлива завдяки комплексній розумній системі датчиків для виявлення зіткнень. Завдяки використанню роумінгу «інтелектуальний екстрений виклик» завжди використовує найкращу можливу мережу, незалежно від того, де сталася аварія. Потім передається тільки інформація про час і місце перебування мотоцикла, ідентифікаційний номер транспортного засобу та інформація про рідну мову користувача. Система не зберігає ніяких інших призначених для користувача даних. Наприклад, система не займається визначенням швидкості і не передає безперервні запити про місцезнаходження.

Щоб забезпечити обслуговування на високому рівні, «інтелектуальний екстрений виклик» буде до впровадження протестований у відповідних країнах і тільки потім запущений в експлуатацію. «Інтелектуальний екстрений виклик» буде доступний для замовлення в Німеччині найближчим часом, а потім з'явиться і в інших країнах. За додатковою інформацією звертайтесь до продавця.

«Інтелектуальний екстрений виклик» доступний для наступних країн: Австрія, Бельгія, Франція, Німеччина, Ірландія, Італія, Люксембург, Монако, Нідерланди, Норвегія (2/2018), Польща, Португалія, Сан-Марино, Швеція (9/2017), Іспанія, Ватикан і Великобританія.

Мережа ECALL постійно розширюється. «Інтелектуальний екстрений виклик» буде розширено на інші країни протягом року.

Умови та конфіденційність

ЩЕ БІЛЬШЕ ТЕХНОЛОГІЙ У ДЕТАЛЯХ

Безпека.

Інновації для задоволення від безперешкодної їзди.

Дізнатись більше

Технології в деталях.

Все, що стоїть за мотоциклами BMW.

Дізнатись більше
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.