
НОВИЙ BMW F 900 R.
ГОТОВИЙ ПРИЙНЯТИ ВИКЛИК.
Раціональність. Простота та агресивність дизайну. Потужність двигуна. Ідеальна настройка шасі. Досконала ергономіка. Мотоцикл і повинен бути таким, як BMW F 900 R. Завжди в стані готовності. Пробратися крізь затори в мегаполісі. Динамічно промчати звивистою доріжкою.
З новітнім поколінням систем безпеки та панеллю приладів Connectivity рівень безпеки та зручності піднявся до максимального. Щоб ніщо не мало змогу перешкодити головному – безумовному лідерству, коли суперники чемно тримаються позаду.
Повний вперед, #neverstopchallenging.

ДИЗАЙН BMW F 900 R
Передчуття задоволення від водіння.
- поліпшило розваження;
- дозволило зробити задню частину коротшою та динамічнішою.
Зухвалість та динамічність справжнього родстера.
Підбираючи колір для вашого F 900 R, можете зупинити свій вибір на одному з трьох запропонованих ефектних варіантів.
Стиль Sport: сріблястий металік Hockenheim / червоний Racing Red.
Чорні колеса, ефектний колір та золотисті анодовані труби вилки підкреслюють спортивний стиль F 900 R.
Синій металік San Marino Blue.
По-справжньому яскравий та насичений яскравий колір – в ньому F 900 R виглядає максимально динамічно та елегантно.
Чорний металік Black Storm.
Строгий та динамічний. А контрастні елементи підкреслюють готовність F 900 R до атаки.
ДВОЦИЛІНДРОВИЙ РЯДНИЙ ДВИГУН



Приголомшлива тяга, неймовірна динаміка, незрівнянне задоволення.
Новий двигун вирізняється не тільки потужністю. Не менше значення відводиться моментальності відгуку та зручності управління тягою. Двоциліндровим рядним двигуном F 900 R крутний момент більше 87 Нм підтримується в широкому діапазоні – від 4500 до 8500 об/хв. Проявіть характер свого F 900 R – доброзичливий та поступливий або зухвалий та динамічний.
ВІДЧУЙТЕ ПОТУЖНІСТЬ ЗВУКУ F 900 R
ГОЛОВНІ ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ F 900 R

Функція адаптивного освітлення поворотів.
При нахилі мотоцикла F 900 R, що перевищує 7°, автоматично вмикається адаптивне освітлення поворотів. Окремими світлодіодними секціями головної фари внутрішня частина повороту висвітлюється настільки, що забезпечується гарний огляд та безпека.
Універсальна ергономіка.
- шістьма варіантами сидіння, які відрізняються за висотою;
- регульованими важелями гальм та зчеплення;
- опціональним високим кермом.


Режими водіння Pro.
- системи допомоги ABS Pro, Dynamic Traction Control (DTC), Dynamic Brake Control (DBC);
- система регулювання гальмування двигуном (MSR).