
BMW S 1000 RR
НОВИЙ ЕТАЛОН ШВИДКОСТІ.
Мотоцикл, що штурмує рекорд за рекордом. 207 к.с. та максимальний крутний момент 113 Нм при 13,500 об/хв вражають. І ще більш вражає здатність видавати більше 100 Нм в діапазоні від 5,500 до 14,500 об/хв.
Минуло десятиліття після появи моделі RR. І новий S 1000 RR, значно легший та потужний, задає стандарти. Не визнаєте іншого місця, крім першого? Цей мотоцикл – для вас.

ДИЗАЙН
Обирайте стиль.
Ви маєте можливість замовити три приголомшливих колірних рішення для свого нового S 1000 RR. Обирайте: червоний Racing Red; традиційний триколор Motorsport; Silver metallic.
Motorsport
Легендарні кольори BMW Motorsport з багатою перегоновою історією. Відразу видно – перед вами серйозний мотоцикл.
Silver metallic
Black Storm Metallic
Спортивний та імпульсивний: лакофарбове покриття Blackstorm metallic підкреслює потужний зовнішній вигляд мотоцикла.
Вигляд лідера.
- в кожній деталі, наприклад, в світлодіодних фарах (входять в стандартну комплектацію) відображена невгамовна тяга до швидкості;
- раму нової конструкції та підвіску нового покоління зробили легшою, що позначилося на точності управління, що зросла;
- ергономіка покращилася із застосуванням нової форми рами та обтічника;
- інтеграція передніх покажчиків повороту, що раніше прикріплювалися до обтічника, в дзеркала заднього виду не тільки поліпшила їх візуальне сприйняття, але й додала функціональності.
- ліхтарі;
- покажчики повороту;
- стоп-сигнал.
Миттєва підготовка до перегонів.
- карбоновими колесами;
- легкою батареєю М;
- спортивним сидінням М;
- більш високим хвостом М;
- маятником М;
- режимами водіння Pro (три режими RacePro1-3, що конфігуруються);
- інтелектуальними системами допомоги.
- DTC;
- ABS;
- алгоритму відгуку двигуна;
- анти-вілі;
- запобігання ковзань;
- безлічі інших функцій.
РЯДНИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДВИГУН



Потужність та динаміка.
- нового приводу ГРМ;
- повністю титанових впускних клапанів;
- поліпшеного багатодискового просковзуючого зчеплення.
ВІДЧУЙТЕ ПЕРЕГОНОВИЙ ЗВУК НОВОГО RR
Знайомтеся з технологіями в новому BMW S 1000 RR.
Інноваційні технології забезпечують максимальну швидкість та безпеку.
- відгук ручки акселератора;
- інтенсивність гальмування двигуном;
- роботу систем DTC (з функцією Wheelie Control), ABS та DDC (Dynamic Damping Control).
- систему Launch Control;
- обмежувач швидкості на піт-лейні;
- систему допомоги при старті в пагорб HSC Pro (Hill Start Control Pro);
- систему допомоги при гальмуванні DBC (Dynamic Brake Control).

Стабільність руху та зчеплення з дорогою.
Алюмінієве шасі, яким оснащений новий BMW S 1000 RR (єдиний з усіх дорожніх мотоциклів світу), раніше застосовувалося тільки в перегоновій техніці. Досягнуте зниження безпружинних мас (0,3 кг) позначилося на істотному поліпшенні динаміки та керованості. Встановивши повністю регульований амортизатор подалі від двигуна, менше піддають його нагріванню. Це позбавило від несприятливого впливу на його роботу.
Dynamic Damping Control (DDC): ідеальне демпфування.
Система Dynamic Damping Control (DDC) в новому S 1000 RR покликана забезпечити ідеальне управління, демпфуючи нерівності. Зазнала зміни логіка роботи адаптивного шасі. У DDC тепер за замовчуванням передбачене жорстке налаштування електронно-керованого клапана, що працює паралельно з механічним. На відкриття клапана, що пом’якшує роботу шасі, при зміні умов руху витрачається 10 мілісекунд. Новий анодований плаваючий поршень в системі вирізняється надзвичайно високою чутливістю та точністю роботи.

ДАНІ ТА ОБЛАДНАННЯ

Швидкість, яку можна побачити.
Новий S 1000 RR не прикидається вовком в овечій шкурі. Його дизайн відразу ж говорить все про неймовірну динаміку.
НЕЙМОВІРНИЙ СПОРТ

Комбінезон ProRace.
ProRace – це перегоновий комбінезон, який ідеально підходить для RR. Він забезпечує максимальну безпеку та свободу рухів.
