loader
Меню
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.

НОВИЙ BMW S 1000 RR

НОВИЙ ЕТАЛОН ШВИДКОСТІ.

Цей мотоцикл створений для нових рекордів. 207 кінських сил і 113 Нм крутного моменту при 13,500 об/хв – причому більше 100 Нм доступний в діапазоні від 5,500 до 14,500 об/хв. Через десять років після прем'єри RR першого покоління ми знову переписуємо правила в класі спортбайков. Новий S1000 RR створений з чистого аркуша. Він набагато легше і потужніше. Він – новий еталон. Ви готові завжди бути на першому місці? Тоді новий RR створений для вас.

ДИЗАЙН

Виберіть колір.

У нас для вас є дві новини, і обидві хороші. Новий RR можна замовити в двох приголомшливих варіантах: червоному Racing Red і триколорі Motorsport.

Motorsport

Легендарні кольори BMW Motorsport з багатою гоночною історією. Відразу видно – перед вами серйозний мотоцикл.

Racing red

Ефектний і пристрасний колір говорить про швидкість мотоцикла не гірше, ніж його технічні характеристики.

Створений бути першим.

Всім своїм виглядом новий S 1000 RR говорить про свої видатні характеристики. І кожна його деталь розроблена для швидкості. Наприклад, рама нової конструкції або підвіска нового покоління, завдяки якій мотоцикл ще легше і точніше управляється. Крім того, завдяки новій формі рами і обтічника S 1000 RR отримав нову ергономіку. Світлодіодні фари, що входять в стандартну комплектацію, підкреслюють стрімкий вигляд мотоцикла. Передні покажчики повороту тепер кріпляться не до обтічника, а інтегровані в дзеркала заднього виду – вони не тільки відмінно виглядають, але і функціональніше. У задній частині мотоцикла вся світлотехніка інтегрована в один модуль: і ліхтарі, і покажчики повороту, і стоп-сигнал інтегровані в тримач номерного знаку.

1/1

Готовий до перегонів.

BMW S 1000 RR – ваш ідеальний партнер на гоночному треку. Завдяки світлотехніки, інтегрованої в дзеркала заднього виду і утримувачe номерного знака, ви за лічені секунди зможете підготувати мотоцикл для гонок – вам треба зняти всього три деталі!

Доступний в якості опції пакет М Спорт перетворює RR з феноменально швидкого мотоцикла в ультимативний гоночний снаряд. Завдяки йому споряджена маса мотоцикла стає менше на 3,5 кг і тепер становить 193,5 кг. Пакет опцій включає в себе карбонові колеса, легку батарею М, спортивне сидіння М, більш високий хвіст М, маятник М і режими водіння Pro, які включають в себе три режими, що конфігуруються RacePro1-3 і інтелектуальні системи допомоги. Ви можете налаштовувати ступінь втручання систем DTC, ABS, алгоритм відгуку двигуна, анти-віллі, систему запобігання ковзань і ще безліч функцій.

РЯДНИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДВИГУН

207
л.с. (152 кВт) при 13,500 об / хв
100
Н-м (і більше) в діапазоні від 5,500 до 14,500 об / хв
193.5
кг - споряджена маса (з пакетом М Спорт)
14.600
об / хв - максимальні оберти двигуна
Чотирициліндровий рядний чотиритактний двигун з рідинно-масляним охолодженням

Чотири циліндра і неймовірна динаміка.

Чотирициліндровий двигун BMW S 1000 RR розроблений з чистого аркуша. І він не просто став потужнішим, розвиваючи тепер 207 к.с. (152 кВт) при 13,500 об/хв – він розвиває великий крутний в набагато ширшому діапазоні оборотів. А завдяки технології регулювання фаз газорозподілу і висоти підйому клапанів BMW ShiftCam, новий двигун вражає своєю віддачею навіть на малих і середніх оборотах.

Крім того, мотор став легше і компактніше. Новий привід ГРМ, повні титанові впускні клапани і поліпшене багатодискове прослизаюче зчеплення, зокрема, дозволили зробити двигун на 4 кілограми легшим і вужче. Все це позитивно позначилося як на ергономіці, так і на керованості мотоцикла – ви відчуєте це відразу.

ВІДЧУЙТЕ ГОНОЧНИЙ ЗВУК НОВОГО RR

Старт

Огляд технологій.

Технологія BMW ShiftCam: крутний момент в широкому діапазоні оборотів.

Ви відчуєте різницю відразу. Відмінна тяга навіть на низьких і середніх оборотах – заслуга технології BMW ShiftCam, яка змінює фази газорозподілу і висоту підйому клапанів в залежності від оборотів двигуна.

АБС і АБС Про: для максимальної стабільності і ще більшої швидкості.

Новий RR оснащений системами АБС і АБС Про, які змінюють алгоритм своєї роботи в залежності від обраного режиму: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE or RACE Pro. Максимальна стабільність або найвища динаміка – вирішуєте ви.

Асистент перемикання передач Про.

Ця система, яка входить в стандартне оснащення мотоцикла, створена для гоночного треку і доріг загального користування і дозволяє перемикати передачі без вижиму зчеплення. Ви можете повністю сконцентруватися на дорозі і не відволікатися на зайві дії, що управляють. Крім того, завдяки ідеальній синхронізації обертів двигуна в момент перемикання передач, система додає і стабільності руху. Результат: вище швидкість, більше контроль і максимум задоволення від водіння.

Система Dynamic Damping Control (DDC) нового покоління – ідеальні характеристики шасі для доріг і гоночного треку.

В якості опції для нового BMW S 1000 RR пропонується система DDC нового покоління. У ній електронно-керовані клапани працюють паралельно механічним. Система постійно аналізує умови руху і адаптує характеристики демпфірування всього за 10 мілісекунд. Крім того, ви можете налаштувати шасі вручну.

Світлодіодні фари: ефектні і ефективні.

Їх неможливо сплутати ні з чим. І це відноситься не тільки до фар, а й до передніх вказівниками повороту, інтегрованим в дзеркала заднього виду, а також задньої світлотехніки, інтегрованої в єдиний блок.

6,5-дюймовий TFT-дисплей.

Новий еталон для супербайків – кольоровий дисплей з діагоналлю 6,5 дюйма з декількома режимами відображення інформації. У режимі Pure Ride на ньому відображаються тільки найнеобхідніші дані. Крім того, є три екрани Core Ride, які дають доступ до іншої важливої інформації. Перемикатися між ними дуже просто завдяки мультіконтролерe, який закріплений на лівій ручці керма.

Ергономіка: ще більше комфорту, підтримки і свободи рухів.

Новий S 1 000 RR не просто став легше і тепер важить 197 кілограмів. Тепер у нього ще більш зручна ергономіка. Рама, паливний бак, сидіння і підніжки – ми переробили всі ці деталі для того, щоб керувати мотоциклом було комфортніше і зручніше.

З пакетом опцій М Спорт ви отримаєте фрезеровані регульовані підніжки, нове кермо і спортивне сидіння М. С ними керувати мотоциклом стане ще зручніше – як на треку, так і на дорозі загального користування.

Підвіска: характеристики, чутливість та можливості настройки.

Новий S 1 000 RR оснащується алюмінієвим маятником, який забезпечує кращу передачу крутного моменту і меншу реакцію на шасі при інтенсивному розгоні – це дозволяє зберегти шини при частих прискорень. Задній амортизатор розташований далі від двигуна і тому менше нагрівається. Крім того, він має більший діаметр штока, що дозволяє йому ефективніше працювати в будь-якій ситуації.

Стандартне і опціональні сидіння.

Навіть стандартне сидіння мотоцикла (висота – 824 мм, відстань по внутрішньому шву штанів – 1,829 мм) розраховане на ще більший комфорт, свободу руху і контакт з мотоциклом.

Крім нього, ми пропонуємо опціональне спортивне сидіння М. Його нековзне покриття і більш жорстка піна дозволяють краще контролювати мотоцикл при різких розгонах і гальмуваннях. Сидіння є частиною пакета опцій М Спорт і доступно в трьох варіантах висоти: 814 мм, 824 мм і 849 мм. Також його можна придбати окремо як аксесуар.

Тримач заднього номера з інтегрованою світлотехнікою.

Переробити дорожній RR в гоночний тепер неймовірно просто, адже в тримач для номерного знака інтегрована вся задня світлотехніка: покажчики повороту, підсвічування номера, ліхтар і стоп-сигнал. Щоб підготувати мотоцикл до перегонів, тепер вам не треба знімати багато окремих деталей.

4 стандартних режиму водіння і режими Race Pro 1-3.

Вже у стандартній комплектації BMW S 1000 RR має чотири режими водіння: RAIN, ROAD, DYNAMIC і RACE. Всі вони ідеально підходять для відповідних умов експлуатації. Крім того, любителі трек-днів можуть замовити опціональні Режими водіння Про, які включають в себе три режими домашнього екрану: RACE Pro 1, RACE Pro 2 і RACE Pro 3. Кожен з них можна налаштувати індивідуально. Серед налаштувань: алгоритми відгуку двигуна, інтенсивність гальмування двигуном, робота протибуксувальної системи DTC, віллі-контролю, АБС і АБС Про.

Технології для максимальної швидкості і безпеки.

Новий S 1 000 RR готовий до всього. Завдяки чотирьом стандартним режимам водіння RAIN, ROAD, DYNAMIC і RACE він ідеально підходить до вашого стилю водіння і найрізноманітнішим дорожніх умов – а три додаткових режиму RACE Pro 1, RACE Pro 2 і RACE Pro 3 дозволяють встановити новий рекорд на гоночному треку. Використовуючи мультіконтролер на кермі і 6,5-дюймову приладову панель, ви легко сконфігуріруєте будь-який з цих режимів, налаштувавши під себе відгуки ручки акселератора і інтенсивність гальмування двигуном, роботу систем DTC (включаючи функцію Wheelie Control), АБС і DDC (Dynamic Damping Control). Крім того, у вас є система Launch Control, обмежувач швидкості на піт-лейн, системи допомоги при старті в пагорб HSC Pro (Hill Start Control Pro) і гальмуванні DBC (Dynamic Brake Control). Нарешті, одним натисканням кнопки ви можете налаштувати алгоритм роботи DTC, зробивши її втручання більш раннім або пізнім. А завдяки 6-осьовим датчикам руху і предиктивної реакції система DTC працює максимально плавно і непомітно для водія на будь-якій швидкості.

Ще більше стабільності і зчеплення з дорогою.

Новий BMW S 1000 RR – єдиний в світі дорожній мотоцикл з алюмінієвим шасі, яке раніше використовувалося тільки на гоночній техніці. Це дозволяє знизити безпружинні маси на 0,3 кілограма, що істотно покращує динаміку і керованість. Крім того, повністю регульований амортизатор встановлений далі від двигуна і менше схильний до нагріву, який несприятливо позначається на його роботі.

Ідеальне демпфірування нерівностей на будь-якій дорозі.

Завдяки системі Dynamic Damping Control (DDC) новий S 1000 RR ідеально управляється і демпфірує нерівності. Логіка роботи адаптивного шасі також була змінена: тепер в будь-яких умовах за замовчуванням DDC має жорстку настройку електронно-керованого клапана, який працює паралельно з механічним. У разі необхідності лише за 10 мілісекунд клапан відкривається, роблячи роботу шасі м'якше. Новий анодований плаваючий поршень в системі має надзвичайно високу чутливість і точність роботи.

ДАНІ ТА ОБЛАДНАННЯ

Швидкість, яку можна побачити.

Новий S 1 000 RR не прикидається вовком в овечій шкурі. Його дизайн відразу ж говорить все про неймовірну динаміку.

ДАНІ ТА ОБЛАДНАННЯ

НЕЙМОВІРНИЙ СПОРТ

Комбінезон ProRace.

ProRace – це гоночний комбінезон, який ідеально підходить для RR. Він забезпечує максимальну безпеку і свободу рухів.

ІДЕАЛЬНИЙ СТИЛЬ

Рукавички ProRace.

Рукавички ProRace відрізняються не тільки захистом, але і неймовірно комфортні.

Шолом Race

З шоломом Race і його великим візором ви можете повністю зосередитися на маршруті.

Чоботи ProRace

Зроблені для справжніх гонок. Жорстка структура з вуглепластика забезпечує найвищий рівень захисту.

ІНШІ МОДЕЛІ

Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.