loader
Меню
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.

BMW S 1000 RR

НОВИЙ ЕТАЛОН ШВИДКОСТІ.

Мотоцикл, що штурмує рекорд за рекордом. 207 к.с. та максимальний крутний момент 113 Нм при 13,500 об/хв вражають. І ще більш вражає здатність видавати більше 100 Нм в діапазоні від 5,500 до 14,500 об/хв.

Минуло десятиліття після появи моделі RR. І новий S 1000 RR, значно легший та потужний, задає стандарти. Не визнаєте іншого місця, крім першого? Цей мотоцикл – для вас.

 

ДИЗАЙН

Обирайте стиль.

Ви маєте можливість замовити три приголомшливих колірних рішення для свого нового S 1000 RR. Обирайте: червоний Racing Red; традиційний триколор Motorsport; Silver metallic.

Motorsport

Легендарні кольори BMW Motorsport з багатою перегоновою історією. Відразу видно – перед вами серйозний мотоцикл.

Silver metallic

Black Storm Metallic

Спортивний та імпульсивний: лакофарбове покриття Blackstorm metallic підкреслює потужний зовнішній вигляд мотоцикла.

Вигляд лідера.

Уявлення про видатні характеристики формується з першого погляду на новий S 1000 RR:
  • в кожній деталі, наприклад, в світлодіодних фарах (входять в стандартну комплектацію) відображена невгамовна тяга до швидкості;
  • раму нової конструкції та підвіску нового покоління зробили легшою, що позначилося на точності управління, що зросла;
  • ергономіка покращилася із застосуванням нової форми рами та обтічника;
  • інтеграція передніх покажчиків повороту, що раніше прикріплювалися до обтічника, в дзеркала заднього виду не тільки поліпшила їх візуальне сприйняття, але й додала функціональності.
Всю систему освітлення в задній частині мотоцикла помістили в тримачі номерного знака:
  • ліхтарі;
  • покажчики повороту;
  • стоп-сигнал.
1/1

Миттєва підготовка до перегонів.

BMW S 1000 RR стане вашим ідеальним партнером на перегоновому треку. Підготовка мотоцикла до перегонів займе лічені секунди. Вся світлотехніка поміщається в дзеркалах заднього виду та тримачі номерного знака. Тому все зведеться до того, щоб зняти три деталі.
 
Феноменальні швидкісні якості RR піднімуться на якісно новий рівень зі встановленням опціонального пакета М Спорт. У спорядженому вигляді маса мотоцикла знизиться до 3,5 кг та складе 193,5 кг. Пакет М Спорт укомплектований:
  • карбоновими колесами;
  • легкою батареєю М;
  • спортивним сидінням М;
  • більш високим хвостом М;
  • маятником М;
  • режимами водіння Pro (три режими RacePro1-3, що конфігуруються);
  • інтелектуальними системами допомоги.
Допускається самостійне здійснення налаштування ступеня втручання систем:
  • DTC;
  • ABS;
  • алгоритму відгуку двигуна;
  • анти-вілі;
  • запобігання ковзань;
  • безлічі інших функцій.

РЯДНИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДВИГУН

205
к.с. (152 кВт) при 13,500 об / хв
113
Н-м (і більше) в діапазоні від 5,500 до 14,500 об / хв
193.5
кг - споряджена маса (з пакетом М Спорт)
14.600
об / хв - максимальні оберти двигуна
Чотирициліндровий рядний чотиритактний двигун із рідинно-масляним охолодженням

Потужність та динаміка.

Переваги нового чотирициліндрового двигуна BMW S 1000 RR не обмежуються збільшеною до 207 к.с. (152 кВт) при 13 500 об/хв потужністю та великим значенням крутного моменту в значно ширшому діапазоні обертів. Технологія регулювання фаз газорозподілу та висоти підйому клапанів BMW ShiftCam дозволяє новому двигуну проявляти неймовірну віддачу навіть з переходом на середні та малі оберти.
 
Забезпечення більшої легкості (скинуто 4 кілограми) та компактності (двигун став вужчим) досягнуто за рахунок:
  • нового приводу ГРМ;
  • повністю титанових впускних клапанів;
  • поліпшеного багатодискового просковзуючого зчеплення.
Ці зміни настільки позитивно вплинули на ергономіку та керованість мотоцикла, що ви відчуєте це, ледь опинившись за кермом.

ВІДЧУЙТЕ ПЕРЕГОНОВИЙ ЗВУК НОВОГО RR

Старт

Знайомтеся з технологіями в новому BMW S 1000 RR.

Технологія BMW ShiftCam: крутний момент в широкому діапазоні обертів.

Різниця відчувається миттєво. Технологія BMW ShiftCam підтримує відмінну тягу навіть з переходом на середні та низькі оберти. Це досягається зміною фаз газорозподілу та висоти підйому клапанів, що підлаштовуються під оберти двигуна.

ABS та ABS Pro: для максимальної стабільності та ще більшої швидкості.

У новому RR встановлені системи ABS та ABS Pro. Зміна алгоритму їх роботи відбувається у зв’язку з вибором режиму: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE або RACE Pro. Ви приймаєте рішення, обираючи між максимальною стабільністю та високою динамікою.

Асистент перемикання передач Про.

У стандартному оснащенні мотоцикла представили цю систему, створену для перегонового треку. Але і на звичайних дорогах вона дозволить перемикати передачі, не витискаючи зчеплення. Це допоможе повністю сконцентруватися на русі, не відволікаючись на виконання додаткових керуючих дій. Враховуємо також ідеальну синхронізацію обертів двигуна в момент перемикання передач. Це дозволило системі додати стабільності руху. Зросла швидкість та можливість контролю, додалося задоволення від водіння.

Система Dynamic Damping Control (DDC) нового покоління – ідеальні характеристики шасі для доріг та перегонового треку.

Ще одна опція для нового BMW S 1000 RR – система DDC нового покоління. Робота електронно-керованих клапанів здійснюється паралельно механічним. Завдяки постійно виконуваному аналізу умов руху щодо адаптації характеристик демпфування до змін витрачається 10 мілісекунд. Доступне також налаштування шасі вручну.

Світлодіодні фари: ефектні та ефективні.
Безпомилково впізнавані. І не тільки фари, але й:
  • передні покажчики повороту, вбудовані в дзеркала заднього виду;
  • світлотехніка задньої частини, зведена в єдиний модуль.
6,5-дюймовий TFT-дисплей.

Кольоровим дисплеєм з діагоналлю 6,5 дюймів та декількома режимами відображення інформації заданий новий стандарт для супербайків. Режим Pure Ride передбачає відображення найнеобхідніших відомостей. Завдяки трьом екранам Core Ride надається доступ до іншої важливої інформації. Перемикання між екранами здійснюється за допомогою мультиконтролера, закріпленого на лівій ручці керма.

Ергономіка: ще більше комфорту, підтримки та свободи рухів.
Вага нового S 1000 RR знизилася до 197 кг. Більш зручною стала ергономіка. Піддавши переробкам раму, паливний бак, сидіння та підніжки, мотоцикл зробили не тільки більш легким, але й більш комфортним та зручним в управлінні.
 
Пакет опцій М Спорт передбачає надання:
  • фрезерованих регульованих підніжок;
  • нового керма;
  • спортивного сидіння М.
Мотоциклом стане зручніше керувати. І не тільки на треку, а й на звичайній трасі.
Підвіска: характеристики, чутливість та можливості налаштування.

Новий S 1000 RR оснащується алюмінієвим маятником, який забезпечує кращу передачу крутного моменту та меншу реакцію на шасі під час інтенсивного розгону – це дозволяє зберегти шини при частих прискореннях. Задній амортизатор розташований далі від двигуна та тому менше нагрівається. Крім того, він має більший діаметр штока, що дозволяє йому ефективніше працювати в будь-якій ситуації.

Стандартні та опціональні сидіння.

Стандартним сидінням мотоцикла (висота – 824 мм, відстань за внутрішнім швом штанів – 1,829 мм) забезпечується комфорт, свобода руху та відчуття контакту з мотоциклом.

Пропоноване в якості опції спортивне сидіння М оснащене нековзним покриттям та більш жорстким наповнювачем. З ним ви зможете домогтися більшого контролю над мотоциклом, виконуючи різкі розгони та гальмування. У спортивного сидіння, що входить до опціонального пакета М Спорт, – три варіанти за висотою: 814 мм, 824 мм та 849 мм. Можливе придбання спортивного сидіння у вигляді окремого додатка.

Тримач заднього номера з інтегрованою світлотехнікою.

Для переробки дорожнього RR в перегоновий тепер потрібно мінімум зусиль. Це стало можливим, коли в тримач для номерного знака вбудували всю світлотехніку задньої частини: покажчики повороту, підсвічування номера, ліхтар, стоп-сигнал. Для підготовки мотоцикла до перегонів багато деталей знімати не доведеться.

4 стандартних режими водіння та режими Race Pro 1-3.
Стандартна комплектація BMW S 1000 RR оснащена чотирма режимами водіння:
  • RAIN;
  • ROAD;
  • DYNAMIC;
  • RACE.
Вони розраховані на відповідні умови експлуатації.
 
Для любителів перегонового треку передбачені опціональні режими водіння Pro. У них включено три режими, що налаштовуються:
  • RACE Pro 1;
  • RACE Pro 2;
  • RACE Pro 3.
Передбачена можливість виконання індивідуальної конфігурації для кожного з них. Є налаштування:
  • алгоритму відгуку двигуна;
  • інтенсивності гальмування двигуна;
  • роботи протибуксувальної системи DTC;
  • вілі-контролю;
  • ABS;
  • ABS Pro.

Інноваційні технології забезпечують максимальну швидкість та безпеку.

Новий S 1000 RR готовий до викликів. Чотири стандартних режими водіння (RAIN, ROAD, DYNAMIC та RACE) ідеально відповідають вашому стилю водіння та різноманітним дорожнім умовам. З трьома додатковими режимами (RACE Pro 1, RACE Pro 2 та RACE Pro 3) ви встановите нові особисті рекорди на перегоновому треку. За допомогою мультиконтролера на кермі та 6,5-дюймовій панелі приладів ви легко встановите потрібну конфігурацію для кожного режиму. Налаштовуйте:
  • відгук ручки акселератора;
  • інтенсивність гальмування двигуном;
  • роботу систем DTC (з функцією Wheelie Control), ABS та DDC (Dynamic Damping Control).
Вам також надали:
  • систему Launch Control;
  • обмежувач швидкості на піт-лейні;
  • систему допомоги при старті в пагорб HSC Pro (Hill Start Control Pro);
  • систему допомоги при гальмуванні DBC (Dynamic Brake Control).
Одне натискання кнопки – і ви налаштували алгоритм роботи DTC, досягнувши більш раннього або пізнього втручання системи. 6-осьові датчики руху та предиктивна реакція дозволяють системі DTC виконувати свою роботу з максимальною плавністю та непомітно для водія при будь-якій швидкості.

Стабільність руху та зчеплення з дорогою.

Алюмінієве шасі, яким оснащений новий BMW S 1000 RR (єдиний з усіх дорожніх мотоциклів світу), раніше застосовувалося тільки в перегоновій техніці. Досягнуте зниження безпружинних мас (0,3 кг) позначилося на істотному поліпшенні динаміки та керованості. Встановивши повністю регульований амортизатор подалі від двигуна, менше піддають його нагріванню. Це позбавило від несприятливого впливу на його роботу.

Dynamic Damping Control (DDC): ідеальне демпфування.

Система Dynamic Damping Control (DDC) в новому S 1000 RR покликана забезпечити ідеальне управління, демпфуючи нерівності. Зазнала зміни логіка роботи адаптивного шасі. У DDC тепер за замовчуванням передбачене жорстке налаштування електронно-керованого клапана, що працює паралельно з механічним. На відкриття клапана, що пом’якшує роботу шасі, при зміні умов руху витрачається 10 мілісекунд. Новий анодований плаваючий поршень в системі вирізняється надзвичайно високою чутливістю та точністю роботи.

ДАНІ ТА ОБЛАДНАННЯ

Швидкість, яку можна побачити.

Новий S 1000 RR не прикидається вовком в овечій шкурі. Його дизайн відразу ж говорить все про неймовірну динаміку.

ДАНІ ТА ОБЛАДНАННЯ

НЕЙМОВІРНИЙ СПОРТ

Комбінезон ProRace.

ProRace – це перегоновий комбінезон, який ідеально підходить для RR. Він забезпечує максимальну безпеку та свободу рухів.

ІДЕАЛЬНИЙ СТИЛЬ

Рукавички ProRace.

Рукавички ProRace вирізняються не тільки захистом, але й неймовірно комфортні.

Шолом Race

З шоломом Race та його великим візором ви можете повністю зосередитися на маршруті.

Чоботи ProRace

Зроблені для справжніх перегонів. Жорстка структура з вуглепластика забезпечує найвищий рівень захисту.

Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.