Опціональна система Dynamic ESA від BMW Motorrad - це електронна підвіска, яка відкриває абсолютно нові можливості, забезпечуючи при цьому максимальну безпеку і керованість. Ця напівактивна підвіска постійно відстежує вертикальне переміщення коліс за допомогою спеціальних датчиків і автоматично регулює характеристики демпфірування. Характеристики ходової частини - як спереду, так і ззаду, - змінюються за допомогою клапанів з електроприводом. В результаті підвіска Dynamic ESA забезпечує абсолютно новий рівень безпеки, комфорту, зчеплення шин з покриттям.
Dynamic ESA, замість того, щоб функціонувати автономно, може взаємодіяти з іншими системами мотоцикла - наприклад, системою BMW Motorrad ABS і системою автоматичного контролю стійкості ASC. Основні настройки Dynamic ESA також пов'язані з режимами руху «Дощ», «Дорога», «Динамічний», «Ендуро» і «Ендуро Про», які мотоцикліст може вибрати одним натисканням кнопки. У кожному режимі руху для мотоцикліста призначається відповідний алгоритм роботи шасі.
Мотоцикліст може адаптувати роботу системи Dynamic ESA, блоку управління двигуном, ABS і ASC до ситуації водіння, вибравши потрібний режим. Крім того, настройка демпфірування може бути персоналізована у всіх режимах відповідно до побажань водія, від «М'якого» до «Нормального» або «Жорсткого». Залежно від вимог водія, навантаження встановлюється для однієї людини, однієї людини з багажем або двох осіб.
У режимі «Дощ» пружинні елементи працюють з м'яким базовим налаштуванням. Система ASC встановлена в режимі «Дощ» для раннього втручання в управління, щоб забезпечити максимально можливу безпеку. Система ABS налаштована для використання на дорозі.
Якщо водій вибирає режим «Дорога», Dynamic ESA матиме більш жорстку настройку. ASC забезпечує оптимальну тягу на сухих дорогах, а система ABS також призначена для використання на дорозі.
У динамічному режимі BMW Dynamic ESA забезпечує ще більш жорстку настройку амортизатора, яка повністю адаптована до спортивної їзди при використанні на дорогах. Завдяки цим профілям використання ASC володіє ще більш жорсткими характеристиками і навіть допускає невелику надлишкову обертальність для досвідчених водіїв. У той же час установка ABS також адаптована до використання на дорогах і більш гострої реакції дросельної заслінки двигуна.
Налаштування «Ендуро» створено для позашляхового водіння. Завдяки цьому ASC допускає велике пробуксування заднього колеса, так що на пересіченій місцевості можлива невелика надлишкова обертальність. Установка ABS призначена для їзди по пухким поверхням, таких як гравій, з дорожніми шинами і, відповідно, з високим рівнем ковзань. Система ABS працює з використанням часткової інтегральної функції, як і на дорогах, тобто при натисканні на важіль переднього гальма частина гальмівного зусилля також подається на заднє гальмо. Стратегія управління спроектована таким чином, що запобігає блокуванню коліс, але, тим не менш, зберігається хороший рівень уповільнення.
Досвідчені мотоциклісти можуть отримати доступ до режиму «Ендуро про», призначеному для використання в складних умовах бездоріжжя, за допомогою додаткового кодувального роз'єму. Це дозволяє встановити значно агресивніші настройки керуючої електроніки. У цьому режимі, який призначений для позашляхового використання тільки з шинами з грунтозацепами, досвідчені мотоциклісти можуть свідомо відвести в занос заднє колесо. Характеристики ABS адаптуються для їзди по пухким поверхням на шинах з грунтозацепами. Наприклад, ABS відключається на задньому колесі, коли застосовується заднє гальмо, що дозволяє виконувати ковзання - наприклад, перед поворотами під гострим кутом.