M Roadster відповідає найвищим вимогам як на путівці, так і на треку для перегонів.
Наприкінці 2018 року компанія BMW Motorrad уже презентувала успішну стратегію M автомобільного бренду для мотоциклів, і відтоді пропонує спеціальне обладнання M і деталі M Performance Parts. Новий BMW M 1000 R - далі для стислості іменований M R - це друга модель M від BMW Motorrad, яка відсвяткувала світову прем'єру, слідом за супербайком M 1000 RR: M Roadster.
У ювілейний рік 50-річчя BMW M GmbH, BMW Motorrad також дотримується динамічної філософії найпотужнішої літери у світі з новим M R: M є синонімом в усьому світі гоночного успіху, а також чарівності високопродуктивних моделей BMW та орієнтована на клієнтів з особливо високими вимогами до продуктивності, ексклюзивності та індивідуальності.
Із двигуном потужністю 154 кВт (210 к.с.), власною вагою по DIN лише 199 кг у заправленому стані, технологією підвіски та аеродинамікою, розробленими як для високоефективного дорожнього використання, так і для швидких кіл на гоночній трасі, новий M R забезпечує динамічні відчуття від їзди у сегменті родстерів, що раніше були призначені для чистокровних супербайків.
Потужний 4-циліндровий двигун M R на базі двигуна RR. Ще більша пікова потужність, вищий крутний момент, підвищена тяга завдяки більш коротким передавальним числам для максимального задоволення від їзди сільськими дорогами та гоночними треками.
Новий M R оснащений модифікованим 4-циліндровим рядним двигуном із водяним охолодженням, заснованим на силовому агрегаті S 1000 RR. Його пікова потужність становить 154 кВт (210 к.с.) при 13 750 об/хв, що на 33 кВт (45 к.с.) більше, ніж у S 1000 R. Максимальний крутний момент 113 Нм створюється при 11 000 об/хв (S 1000 R: 114 Нм при 9 250 об/хв). Порівняно з S 1000 R, максимальні оберти M R тепер становлять 14 600 об/хв. Підвищене зчеплення задніх коліс з дорогою на всіх передачах також забезпечується за рахунок коротшого передавального числа ланцюгової передачі завдяки використанню зірочки з 47 зубами (S 1000 R: 45 зубів). Крім того, передавальні числа 4-ї, 5-ї та 6-ї передач стали коротшими, що також покращує тягу і зчеплення на задньому колесі.
Крила і вітрові дефлектори: завдяки аеродинамічній притискній силі ви можете гальмувати пізніше, отримувати переваги від меншої схильності до кренів і прискорюватися раніше.
Крім технологій приводу і підвіски, аеродинаміка також була ключовим пунктом у технічному завданні на розробку M R. Новий M R отримав вінглети в ділянці передніх бічних накладок з метою досягнення ще більш швидкого часу проходження кола на перегонової трасі і найкращої стабільності їзди на високих швидкостях. Уже за швидкості 160 км/год вони забезпечують збільшення навантаження на переднє колесо на 11 кг, таку саму, як за швидкості 220 км/год завдяки створюваній аеродинамічній притискній силі. Розробники BMW Motorrad компенсували злегка збільшений аеродинамічний опір, викликаний невеликою додатковою лобовою площею і формою крил M, відповідним вітровим дефлектором перед панеллю приладів у поєднанні з пакетом M Competition Package.
Підвіска і шасі доопрацьовані для використання на заміських дорогах і перегонових трасах, включають повністю регульовані елементи підвіски, рульовий демпфер, фрезерований хомут керма, більш широке трубчасте кермо з лазерним гравіюванням напису "BMW M 1000 R" і торцеві дзеркала на кермі.
Підвіска і шасі нового M R засновані на S 1000 R з алюмінієвою мостовою рамою в якості центрального елемента. На M R переднє колесо керується перевернутою вилкою з діаметром рухомої труби 45 мм, виконаною в дизайні "All black", тобто вона справді повністю чорна. Вона оснащена так званими закритими картриджними вставками, окремими гідравлічними системами поршень-циліндр. Ще однією новою особливістю M R є додаткове регулювання попереднього натягу пружини вилки в поєднанні зі стандартною системою динамічного контролю демпфірування (DDC).
Крім того, вилка M R оснащена верхньою траверсою з ретельно фрезерованим затискачем керма, а також чорним алюмінієвим трубчастим алюмінієвим кермом із ширшим дизайном, ніж на S 1000 R, і лазерним гравіюванням напису "BMW M 1000 R". Також новинкою на M R є дзеркала заднього виду, викувані з алюмінію. Опори вилки також були змінені і тепер на них можна встановити нові гальмівні супорти M. Ще один новий елемент M R - регульований демпфер рульового управління.
Гальма M з радіальним насосом з ручним керуванням і легкі колеса з кованого алюмінію забезпечують оптимальну динаміку їзди на гоночній трасі та в режимі Performance. Ексклюзивні колеса M Carbon як частина пакета M Competition.
Після M 1000 RR новий M R - другий мотоцикл BMW, оснащений гальмами M. Їх було розроблено безпосередньо з використанням досвіду отриманого при створенні гоночних гальм на заводських гоночних мотоциклах BMW Motorrad у чемпіонаті світу з супербайку. Гальмівні супорти M мають синє анодоване покриття в поєднанні зі знаменитим логотипом M.
Разом із двома 320-міліметровими гальмівними дисками завтовшки 5 мм і алюмінієвими утримувачами гальмівних дисків із чорним анодуванням, гальмівна система, оснащена новим радіальним гальмівним насосом із ручним керуванням, на сьогоднішній день є вершиною розвитку гальмівних систем у галузі дорожніх легальних систем. Новий M R вже в стандартній комплектації оснащений дуже легкими кованими алюмінієвими дисками. У рамках пакета M Competition пропонуються ексклюзивні колеса M Carbon з ободом, покритими декоративними стрічками нового дизайну.
Brake Slide Assist - допомагає гонщику під час гальмування в заносі.
Нова функція "Brake Slide Assist" - це важливе і дуже корисне нововведення, особливо для гонщиків на гоночних треках. Вона дає змогу гонщику гальмувати в поворотах із постійним ковзанням.
Приладова панель із 6,5-дюймовим TFT-дисплеєм, що відмінно читається, новим відображенням лічильника обертів (червона зона) і OBD-інтерфейсом для M GPS Datalogger і M GPS Laptrigger, які можна використовувати за допомогою коду активації.
Панель приладів нового M R відповідає дизайну M RRR і також пропонує анімацію запуску M. Новою особливістю є розширений дисплей червоного діапазону швидкості. Як додаткове обладнання можна отримати вичерпні матеріали для використання M GPS Laptrigger і M GPS Datalogger (оригінальні аксесуари BMW Motorrad) за допомогою коду активації через OBD-інтерфейс комбінації приладів.
M Design і динамічна мова дизайну M R сигналізують про чисту продуктивність і спортивність.
Навіть більше, ніж S 1000 R, новий M R з оптимізованою технологією підвіски та найпотужнішим на сьогоднішній день двигуном у динамічному родстері від BMW Motorrad безкомпромісно призначений для спортивної їзди, як по просілковим дорогам, так і на гоночному треку. M R - вершина можливого в сегменті родстерів. Пропорції M R - ультракомпактні та потужні, а тривимірно спроектовані поверхні - захопливі та динамічні. Тонкий, витончений і надзвичайно агресивний, M R виглядає надзвичайно виразно спереду завдяки новим "крилам М". Крім того, фірмові фари роблять новий M R легко впізнаваним як BMW спереду - за аналогією з решіткою радіатора "нирки" на автомобілях BMW.
Орієнтований на продуктивність зовнішній вигляд нового M R також відображений у його колірній концепції. Світло-білий неметалік / M Motorsport робить базовий варіант M R особливо легким, спортивним і зручним для водія, а колірна схема Blackstorm metallic / M Motorsport, включена до пакета M Competition, символізує міць і динамічність.
Безкомпромісний дизайн і технології: M R з пакетом M Competition.
Якщо нового M R у стандартній комплектації вам все ще недостатньо, пакет M Competition Package пропонує чудове поєднання вишуканих компонентів як для гурманів гоночних технологій, так і для гонщиків-ентузіастів. На додаток до колірної схеми Blackstorm metallic / M Motorsport пакет M Competition включає колеса M Carbon, систему підніжок M, деталі M Carbon, такі як кожух заднього колеса та захист ланцюга, кожух переднього колеса, кришки бака, кришка повітряного боксу зі стрічками, вітровий дефлектор, кожух зірочки, пакет M pillion, а також кожух M pillion і фрезеровану, повністю регульовану систему підніжок M.