loader

Тепер R 1250 R представлений у вражаючій та вдосконаленій формі. Він забезпечує ще більше задоволення від їзди на родстері по звивистим просілковим дорогам поодинці або з пасажиром.

BMW Motorrad і чистокровний родстер із двигуном типу «boxer» - це завжди було історією успіху з того часу, як з'явилися мотоцикли BMW.

По звивистим просілковим дорогам, через гірські перевали, в парі з пасажиром або в короткій розслаблюючій поїздці після роботи - R 1250 R сяє завдяки своїй спортивній маневреності, комфорту і первісній динаміці двигуна типу «boxer». Тепер BMW Motorrad надала R 1250 R кілька нових стандартних функцій та додаткових опцій для отримання ще більшого задоволення від їзди на родстері.

Як і раніше, легендарний 2-циліндровий двигун типу "boxer" забезпечує потужну тягу. Його обсяг, як і раніше, становить 1 254 см3, і навіть у поточній версії EU5 він генерує 100 кВт (136 к.с.). Завдяки технології BMW ShiftCam, що дозволяє змінювати фази газорозподілу та підйом клапанів на впуску, він забезпечує потужну тягу у всьому діапазоні обертів, надзвичайно плавний та тихий хід, а також чудові показники витрати палива та викидів шкідливих речовин.

Динамічний контроль тяги (DTC) та новий режим руху "ECO" у стандартній комплектації. Система Riding Modes Pro з попереднім вибором режиму їзди та контроль крутного моменту двигуна (MSR) як додаткове обладнання.

Тут стандартний динамічний контроль тяги DTC забезпечує високий рівень безпеки їзди завдяки чудовому зчепленню з дорогою. Новий стандартний режим їзди ECO допомагає водієві рухатися з максимальною економією палива.

Режим їзди ECO дозволяє використовувати інноваційну технологію двигуна BMW Motorrad ShiftCam таким чином, щоб досягти максимального запасу ходу. У режимі ECO мотоцикліст отримує максимально можливу економію палива завдяки м'якому дроселюванню та помірному обмеженню крутного моменту двигуна. У режимі ECO кольоровий TFT-дисплей відображає ефективність у верхньому рядку. Якщо вам потрібна максимальна продуктивність – наприклад, для обгону з важким вантажем або їзди в гору – кнопка режиму їзди може бути використана для швидкого та простого перемикання на інший режим їзди.

Новий R 1250 R може бути оснащений опцією Pro riding modes, як додаткове обладнання із заводу. Крім іншого, вона забезпечує додаткові режими їзди, що індивідуально налаштовуються. Використовуючи функцію попереднього вибору їзди, мотоцикліст може індивідуально встановлювати його кнопкою. Контроль крутного моменту двигуна (MSR) – ще один новий компонент режиму їзди Pro. З його допомогою можна безпечно уникнути нестабільних умов їзди, які можуть виникнути під час руху накатом або при перемиканні на знижену передачу через надмірне прослизання гальм заднього колеса.

BMW Integral ABS Pro (частково інтегрована) та система динамічного контролю гальм (DBC) у стандартній комплектації.

Як популярний спорт-турер, R 1250 R у своїй останній версії оснащений стандартною системою BMW Integral ABS Pro. Це гальмівна система, яка забезпечує ще більшу безпеку при гальмуванні - навіть при вході в повороти - і думає, як кажуть, наперед. У міру розширення концепції режимів їзди додаватимуться і нові функції. Наприклад, характеристики керування ABS додатково адаптуються до відповідного режиму їзди. В рамках опції Riding Modes Pro система Dynamic Brake Control (DBC) додатково підтримує водія при маневрах екстреного гальмування. DBC підвищує безпеку при гальмуванні навіть у складних ситуаціях, запобігаючи ненавмисній активації дросельної заслінки. Завдяки втручанню в керування двигуном, момент, що крутить, зменшується під час гальмування, щоб повністю використовувати гальмівне зусилля заднього колеса. Це дозволяє зберегти стійкість мотоцикла та скоротити гальмівний шлях.

Нова повністю світлодіодна фара з адаптивним поворотним світлом як додаткова опція із заводу. Світлодіодні покажчики повороту в новому дизайні та знакові денні ходові вогні у стандартній комплектації.

Стандартна повністю світлодіодна фара вже освітлює дорогу неперевершеним яскравим та чітким світлом. Підвищену безпеку при їзді у темний час доби забезпечує адаптивний покажчик повороту, що входить до складу опції із заводу. Мотоцикліст отримує перевагу від ще кращого освітлення дороги на поворотах, забезпечуючи тим більш безпечну їзду в темний час доби. Адаптивне поворотне світло працює шляхом включення додаткових світлодіодних елементів в основній фарі, оснащених власними відбивачами, залежно від кута нахилу. Він активується при нахилі більш як на 7° та швидкості понад 10 км/год. Ефект додаткового освітлення чудово відчувається при куті нахилу до 25 °.

Нові стандартні функції включають перероблені світлодіодні індикатори та значок денного ходового вогню.

Кольоровий TFT-дисплей з основним екраном Sport у стандартній комплектації.

Як і раніше, новий R 1250 R оснащується кольоровим TFT-дисплеєм із вбудованою стрілковою навігацією та широкими можливостями підключення. Відмінна читабельність, чітка навігація по меню та високоінтегрована концепція управління ставлять його на перше місце у світі серійних мотоциклів. Мотоцикліст може вибирати між індивідуальними дисплеями для різних цілей. Сюди також входить основний екран "Sport", який у режимі реального часу надає інформацію про поточний та максимальний кут нахилу, а також про втручання в управління систем - таких як ABS Pro або DTC.

USB-роз'єм у стандартній комплектації. Підігрів сидінь для водія та пасажира, щоб зробити поїздку ще приємнішою, пропонується як додаткова опція на замовлення.

Новий BMW R 1250 R вже у стандартній комплектації пропонує два різні роз'єми. Колишня 12-вольтова бортова розетка плюс додаткова розетка USB-A з 5-вольтовим живленням. Цей найпоширеніший тип USB-розетки з нещодавно розробленою зарядною електронікою дозволяє заряджати смартфон під час їзди, підключивши кабель-адаптер. Доступний зарядний струм до 2 400 мА, що забезпечує швидку зарядку в залежності від типу смартфона.

Система підігріву сидінь для водія та пасажира як додаткова опція також значно підвищує комфорт при низьких температурах. Підігрів сидінь можливий у комбінації з двома окремими сидіннями та пропонується виключно у поєднанні з підігрівом ручок. Для сидіння водія була розроблена нова, зручна концепція керування із п'ятьма рівнями підігріву. Налаштування підігріву ручок, у поєднанні з підігрівом сидіння з п'ятьма замість двох рівнів підігріву здійснюються через меню. Підігрів сидіння для пасажира має два рівні підігріву та керується тумблером у лівій нижній частині задньої рами.

Динамічне забарвлення родстера: новий R 1250 R має привабливе базове забарвлення, а також два варіанти Triple Black та Sport. Нове спеціальне обладнання для одиночного сидіння.

У базовому варіанті новий BMW R 1250 R підкреслює свій передовий стиль родстера у кольорі неметалік Icegrey у поєднанні з чорною рамою. У варіантах Triple Black і Style Sport, пропонованих як опція із заводу, клієнт може вибрати одну з двох особливо виразних колірних концепцій.

Спортивний варіант моделі:

- Колір кузова Racingblue metallic, біла рама, золоті передні/задні гальмівні супорти, чорне спортивне кермо, синій передній спойлер, синій задній спойлер, одиночний варіант (альтернативний пакет для пасажира).

Варіант моделі Triple Black:

Колір кузова Blackstorm металік, рама сірого кольору, золоті передні/задні гальмівні супорти, радіаторні решітки з нержавіючої сталі, спойлер двигуна з нержавіючої сталі, обробка бака Pure, одиночний варіант (альтернативний пакет без пасажира).

Нова опція «без пасажира» підкреслює спортивний стиль нового R 1250 R та робить його особливо легким та динамічним. Сидіння для пасажира замінюється забарвленою пластиковою кришкою, а підніжки та ручки для пасажира знімаються.

Якщо ви хочете зберегти R 1250 R повністю придатним для їзди з пасажиром, як альтернативний пакет у варіантах моделі пропонується пакет з сидінням для пасажира, в якому містяться всі необхідні компоненти.