Модель R 1250 RS стала ще більш інноваційною, досконалою та забезпечує максимальну спортивну динаміку.
Вже понад 40 років абревіатура "RS" у поєднанні з опозитним двигуном BMW є у світі спорт-туризму синонімом спортивного, динамічного задоволення від їзди просілковими дорогами та водночас чудового комфорту в тривалих турах. BMW RS завжди був майстром спортивної їзди, входження у повороти та далеких поїздок удвох разом з багажем. Щоб гарантувати, що так буде і в майбутньому, BMW Motorrad оснастила новий R 1250 RS деякими новими стандартними функціями та додатковими опціями – щоб зробити спортивний туризм ще динамічнішим і невимушеним.
Як і раніше потужну тягу забезпечує легендарний 2-циліндровий опозитний двигун. Його обсяг, як і раніше, становить 1 254 см3, і навіть у поточній комплектації EU5 він генерує 100 кВт (136 к.с.). Завдяки технології BMW ShiftCam, що дозволяє змінювати фази газорозподілу та підйом клапанів на впуску, він забезпечує високу потужність у всьому діапазоні обертів, надзвичайно плавний та тихий хід, а також чудові показники витрати палива та викидів шкідливих речовин.
Динамічний контроль тяги (DTC) та новий режим руху "ECO" у стандартній комплектації. Система Riding Modes Pro з попереднім вибором режиму їзди та контроль тягового моменту двигуна (MSR) як додаткове обладнання.
Тут стандартний автоматичний контроль стійкості DTC забезпечує високий рівень безпеки їзди завдяки чудовому зчепленню з дорогою. Новий стандартний режим їзди ECO допомагає водієві пересуватися з максимальною економією палива.
Режим їзди ECO дозволяє використовувати інноваційну технологію двигуна BMW Motorrad ShiftCam таким чином, щоб досягти максимального запасу ходу. У режимі ECO мотоцикл може рухатися з максимально можливою економією палива завдяки м'якому дроселюванню та помірному обмеженню крутного моменту двигуна. У режимі ECO кольоровий TFT-дисплей відображає ефективність у верхньому інформаційному рядку. Якщо вам потрібна максимальна продуктивність – наприклад, для обгону з важким вантажем або їзди в гору – кнопка режиму їзди може бути використана для швидкого та простого перемикання на інший режим їзди.
Новий R 1250 RS Adventure може бути оснащений опцією "Pro riding modes" як додаткове обладнання із заводу. Крім іншого вона забезпечує додаткові режими їзди, що індивідуально налаштовуються. Використовуючи функцію попереднього вибору їзди, мотоцикліст може індивідуально встановлювати режими на відповідній кнопці. Контроль тягового моменту двигуна (MSR) – ще один новий компонент режиму їзди Pro. З його допомогою можна безпечно уникнути нестабільних умов їзди, які можуть виникнути під час руху накатом або при перемиканні на знижену передачу через надмірне прослизання заднього колеса.
BMW Integral ABS Pro (частково вбудована) та динамічний контроль гальм (DBC) у стандартній комплектації.
Як популярний спорт-турер, R 1250 RS у своїй останній версії оснащений системою BMW Integral ABS Pro в стандартній комплектації. Це гальмівна система, яка забезпечує ще більшу безпеку при гальмуванні, навіть при вході в повороти, і так би мовити, думає наперед. У міру розширення концепції режимів їзди додаватимуться і нові функції. Наприклад, характеристики керування ABS додатково адаптуються до відповідного режиму їзди. В рамках опції Riding Modes Pro функція Dynamic Brake Control (DBC) додатково страхує водія при маневрах екстреного гальмування. DBC підвищує безпеку при гальмуванні навіть у складних ситуаціях, запобігаючи ненавмисній активації дросельної заслінки. Завдяки втручанню в керування двигуном, момент, що крутить, зменшується під час гальмування, щоб повністю використовувати гальмівне зусилля заднього колеса. Це дозволяє зберегти стійкість мотоцикла та скоротити гальмівний шлях.
Кольоровий TFT-дисплей з основним екраном Sport, оновлені світлодіодні індикатори та денні ходові вогні у стандартній комплектації.
Як і раніше, новий R 1250 RS оснащений кольоровим TFT-дисплеєм з інтегрованою навігацією стрілок і широкими можливостями підключення. Відмінна читаність, чітка навігація по меню та високо інтегрована концепція управління ставлять його на перше місце у світі серійних мотоциклів. Мотоцикліст може вибирати між індивідуальними дисплеями для різних цілей. Сюди також входить основний екран "Sport", який у режимі реального часу надає інформацію про поточний та максимальний кут нахилу, а також про втручання в управління - таких як ABS Pro або DTC. Нові стандартні функції включають перероблені світлодіодні індикатори і денні ходові вогні.
Розетка USB входить до стандартної комплектації. Підігрів сидінь водія та пасажира, а також трубчасте кермо, що робить поїздки ще більш приємними та динамічними, пропонуються як опції.
Новий BMW R 1250 RS пропонує два різні гнізда у стандартній комплектації. Попередня 12-вольтова розетка бортової мережі плюс додаткова розетка USB-A з 5-вольтовим живленням. Цей найпоширеніший тип USB-розетки з нещодавно розробленою зарядною електронікою дозволяє заряджати смартфон під час їзди, підключивши кабель-адаптер. Доступний зарядний струм до 2 400 мА, що забезпечує швидку зарядку в залежності від типу смартфона.
Система підігріву сидінь для водія та пасажира, як додаткова опція, також значно підвищує комфорт при низьких температурах. Підігрів сидінь можливий у комбінації з двома окремими сидіннями та пропонується виключно у поєднанні з підігрівом ручок. Для сидіння водія була розроблена нова, зручна концепція керування із п'ятьма рівнями підігріву. Налаштування підігріву ручок – у поєднанні з підігрівом сидіння з п'ятьма, а не двома рівнями підігріву – здійснюються через меню. Підігрів сидіння для пасажира має два рівні підігріву та керується тумблером у лівій нижній частині задньої рами.
Трубчасті керма тепер доступні як нова додаткова опція, що поставляється із заводу, а також оригінальний аксесуар BMW Motorrad. Трубчасті керма трохи ширше і вище стандартних керм, а також менш розгонисті. Це означає, що на додаток до різних сидінь водія, що пропонуються як додаткове обладнання або оригінальні аксесуари BMW Motorrad, ергономіка керма R 1250 RS тепер також може бути індивідуально адаптована для досягнення ще більш розслабленого і вертикального положення сидіння.
Стильна спортивна подорож: новий R 1250 RS відрізняється привабливим базовим забарвленням, а також двома варіантами моделі - Triple Black та Sport. Нове спеціальне обладнання для поодинокого виконання.
У базовому варіанті новий BMW R 1250 RS підкреслює свої передові спортивні туристичні якості в кольорі неметалік Icegrey у поєднанні з чорною рамою. У моделі Triple Black Sport, запропонованої як опція із заводу, клієнт може вибрати одну з двох особливо виразних колірних концепцій.
Спортивний варіант моделі:
Світло-білий неметалік/блакитний металік/червоне оздоблення кузова, світло-біла рама, золоті передні/задні гальмівні супорти, синій передній спойлер, тоноване вітрове скло (не для США), соло ззаду (альтернативний пакет для пасажира).
Варіант моделі Triple Black:
Колір кузова "Triple Black" металік, рама кольору "агатовий сірий", золоті передні/задні гальмівні супорти, спойлер двигуна з нержавіючої сталі, обробка бака Pure, одиночне виконання (альтернативний пакет для пасажира).
Нова опціональна функція "solo rear" підкреслює спортивний стиль нового R 1250 RS і робить його особливо легким і динамічним. Сидіння для пасажира замінюється забарвленою пластиковою кришкою, а підніжки та ручки для пасажира знімаються.
Якщо ви хочете, щоб R 1250 RS залишався повністю придатним для використання з пасажиром, як альтернативний пакет у варіантах моделі пропонується пакет для пасажира.