Незабаром після виходу первістка сімейства круїзерів BMW R 18 BMW Motorrad представляє другий мотоцикл в цьому сегменті - R 18 Classic. Новий BMW R 18 Classic - це класичний круїзер, дизайн якого натхненний мотоциклами середини ХХ століття. Якщо R 18 лаконічний і навіть мінімалістичний, то R 18 Classic, навпаки, багато оснащений вже в базовій комплектації. До того ж, він непогано підготовлений для подорожей завдяки круїз-контролю, вітрового скла і бічних кофр.
Нові BMW R 18 і BMW R 18 Classic: з'єднання американського стилю з німецькими історичними коренями
Новий BMW R 18 Classic зроблений в класичному стилі американського круїзера. Він сформувався в середині 1950-х років, але добре помітні більш ранні німецькі корені, з 1930-х років. При створенні R 18 дизайнери запозичили безліч ідей від легендарного BMW R 5 - як технічних, так і візуальних, роблячи акцент на чистоту ліній, мінімалізм і класичний опозитний мотор з повітряно-масляним охолодженням. Цей мотор щедро наділений позитивними вібраціями і забезпечує задоволення від їзди, даруючи водієві головне - позитивні емоції.
Найбільший опозитний двигун BMW з високим крутним моментом
Центр і основа нового BMW R 18 Classic - недавно розроблений двоциліндровий двигун Big Boxer з штанговим приводом клапанів. Його вражаюча зовнішність і застосовані технології є наслідок еволюції класичних опозитних двигунів з повітряним охолодженням. Вона триває майже сто років - з моменту показу першого мотоцикла марки BMW в 1923 році. Найбільший двоциліндровий опозитний двигун, який коли-небудь використовувався в серійному виробництві мотоциклів, має робочий об'єм 1802 см3. Максимальна потужність 67 кВт (91 к.с.) при 4 750 об/хв, але важливіше інша його характеристика - вражаючий крутний момент 150 Н · м, доступний в діапазоні с 2 000 до 4 000 об/хв.
Сталева дуплексна рама, прихований від очей задній амортизатор і відкритий погляду кардан головної передачі
Чудовий мотор оточений сталевою замкнутою дуплексною рамою класичної трикутної форми, яка властива мотоциклів BMW середини 30-х років ХХ століття. Вона зроблена з високою якістю і допитливою увагою до деталей. Сучасні матеріали і технології зварювання вдало поєднуються з класичними лініями і елементами конструкції для досягнення високої жорсткості на кручення, а також забезпечення гарної керованості в поворотах і стабільності курсу на високих швидкостях. При візуальному повторенні вигляду легендарного BMW R 5, позбавленого задньої підвіски, вдалося зробити повноцінний хитний маятник з регульованим по переднатягнення пружини моноамортизатором, захованим під сидіння водія. Карданна передача, навпаки, виставлена напоказ: нікельований карданний вал з двома хрестовинами веде від коробки передач до алюмінієвого заднього мосту, прикручений болтами до маятника, як це було на R 5.
Телескопічна вилка з захисними кожухами, спіцовані колеса і дискові гальма
Підвіски нового BMW R 18 Classic позбавлені електронних регулювань, але застосування якісних компонентів дозволило надати їм універсальні настройки. Телескопічна вилка з діаметром пір'я 49 мм, ходом 120 мм і прогресивною характеристикою демпфірування забезпечує хорошу обробку нерівностей і високий рівень комфорту. Як і в легендарному BMW R 5, труби телескопічної вилки закриті сталевими захисними кожухами. Новий BMW R 18 Classic обладнаний двома гальмівними дисками діаметром 300 мм спереду і одним 300-міліметровим диском ззаду, все три гальмівних супорта - 4-поршневі фіксовані. Установка спіцованих коліс діаметром 16 дюймів додало мотоциклу вид класичного круїзера. Розміри гуми - 130/90-16 попереду і 180/65-16 ззаду.
Ергономіка, розташування водійських підніжок і бензобак
Відповідно до драйверській філософії BMW Motorrad, в новому BMW R 18 Classic водійські підніжки встановлені в позиції Mid Control, що забезпечує водієві відмінний зворотний зв'язок і почуття мотоцикла при проходженні швидкісних поворотів. Ця класична позиція з невисоким широким кермом і ногами позаду циліндрів двигуна типова для BMW і оптимальна для управління мотоциклом. Краплеподібна форма бензобака була також запозичена у BMW R 5 1936 року випуску, але його обсяг збільшився до 16 літрів.
Три режиму роботи двигуна, ASC і MSR для підвищення рівня безпеки - стандарт. Задня передача і помічник при старті в гору - додаткове обладнання
У базовій комплектації є три режими роботи двигуна - Rock, Roll і Rain, що впливають на максимальну потужність, швидкість відгуку мотора на поворот електронної ручки газу і рівень втручання АБС. Крім того, система контролю тяги ASC (Automatic Stability Control), яка припиняє зрив заднього колеса в пробуксовку і підвищує рівень безпеки, і MSR, яка контролює ступінь гальмування двигуном, також входять в базову комплектацію. Досвідчені користувачі можуть відключити ASC вручну. В якості додаткових опцій можна вибрати задню передачу, де рух назад проводиться за допомогою електромотора, і асистента старту в гору, який страхує мотоцикл гальмом від відкочування назад при старті вгору по схилу.
R 18 Classic First Edition: поєднання чорного з хромом
Для нового R 18 Classic буде доступна обмежена серія First Edition, що відрізняється багатством оздоблення та комплектацією. Глибокий чорний глянець фарби у неї доповнений білими цировка мина бензобаку і задньому крилі, збільшено кількість хромованих деталей, є логотип на сидінні і металеві шильдики First Edition на бічних кришках.
Велика кількість аксесуарів для індивідуалізації та кастомізації
Найбагатші можливості змінити зовнішній вигляд і функціональність мотоциклів серії R 18 були закладені при їх проектуванні. Продумана конструкція із захованими від очей проводкою і гідравлічними магістралями дозволяє змінювати зовнішній вигляд мотоцикла без шкоди для його технічних систем. Широкий каталог тюнінгу та аксесуарів, в якому протягом трьох років має з'явитися понад 3 000 позицій, дозволить індивідуалізувати ваш R 18 і надати йому необхідні якості. Тюнінг і аксесуари розробили власні дизайнери та інженери BMW, а також відомий кастомайзер Роланд Сандзо. Він представив набори Machined і 2-Tone-Black для перетворення зовнішнього вигляду мотоцикла.
Аксесуари «Зроблено в США»: сидіння Mustang і вихлоп Vance & Hines
В каталог тюнінгу також включені аксесуари, виготовлені в США визнаними майстрами своєї справи, - зроблені вручну сидіння Mustang різної висоти і форми, а також вихлопні системи Vance & Hines, для яких BMW Motorrad підготувала змінені карти управління уприскуванням.
Ключові моменти нового BMW R 18 Classic
- Вітрове скло (знімне)
- Бічні кофри (знімні)
- Пасажирське сидіння (знімне)
- Додаткові світлодіодні фари
- Переднє колесо розмірністю 130/90-16
- Електронний круїз-контроль
Загальні особливості нових BMW R 18 і R 18 Classic
- Знаковий стиль, що поєднує класичний зовнішній вигляд і сучасні технології
- Найбільший в історії опозитний двигун об'ємом 1802 см3
- Потужність 67 кВт (91 к.с.) при 4 750 об/хв, максимальний крутний момент 158 Н · м при 3 000 об/хв
- Більше 150 Н · м робочого моменту доступно в діапазоні від 2 000 до 4 000 об/хв
- Відкрита погляду нікельована карданна передача
- Сталева дуплексна трубчаста рама мотоцикла класичної трикутної форми
- Маятник задньої підвіски, замаскований під Hardtail, з прихованим моноамортизатором
- Телескопічна вилка з пір'ям діаметром 49 мм і прогресивною характеристикою демпфірування
- Гармонійна ергономіка для зручності їзди і контролю за мотоциклом
- Передні та задні дискові гальма з частково інтегрованою BMW Motorrad Integral ABS, спіцовані колеса
- Класична кругла фара з сучасною технологією світлодіодного освітлення
- Опціональне підсвічування внутрішнього узбіччя в повороті
- Класичний круглий спідометр з вбудованим рідкокристалічним інформаційним дисплеєм
- Безключовий доступ для зручності використання мотоцикла
- Три стандартних режиму їзди Rock, Roll і Rain, системи ASC і MSR
- В якості опції доступні задня передача і асистент старту в гору
- R 18 у виконанні First Edition: ексклюзивне розфарбування і велика кількість хрому
- Широкий вибір додаткових компонентів і оригінальних аксесуарів BMW Motorrad, а також колекція екіпіровки Heritage Ride & Style