ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун
Тип
Маятник силової передачі з електричною машиною з рідинним охолодженням; синхронний двигун з постійним збудженням і поверхневими магнітами, внутрішній ротор
Номінальна потужність
19 кВт (26 к.с.)
Максимальна потужність
35 кВт (48 к.с.) при 4650 об./хв
Макс. обертаючий момент
72 Н·м от 0 об./хв до 4650 об./хв
Контроль викидів
EU-4
Електрична система
Акумулятор
Літій-іонна високовольтна батарея з повітряним охолодженням
Напруга акумулятора
133 В (номінальна)
Зарядна ємність
3 кВт, вбудований зарядний пристрій з допоміжним вентилятором
Технологія зарядки
Зарядне гніздо живлення типу 1 на машині; зарядний кабель з мережевою вилкою для конкретної країни
Зарядний кабель з струмом зарядки 220 В / 12 А (стандартний)
прибл. 4 год 30 хв для 100%; 80% за прибл. 3 год 50 хв
Час зарядки з струмом зарядки 220 В / 16 А (кабель швидкої зарядки)
прибл. 4 год 10 хв для 100%; 80% за прибл. 3 год 30 хв
Допоміжний акумулятор
12 В/8 А·год, необслуговуваний
Генератор змінного струму
Трансформатор DC / DC, вбудований у зарядний пристрій, 475 Вт (номінальне навантаження)
Характеристики їзди / витрата пального
Максимальна швидкість
129 км/год (електронно обмежена)
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
9 кВт·год
Підвіска / гальма
Рама
Гібридна підвіска з несучим корпусом акумуляторної батареї з литого під тиском алюмінію, пригвинченим до опори рульової колонки та задньої рами зі сталевої труби
Передня підвіска / пружинні елементи
Перевернута вилка Ø 40 мм
Задня підвіска / пружинні елементи
Односторонній маятник з пружинною стійкою з прямим шарніром; пружинна основа може бути відрегульована вручну на 7 ступенів
Хід пружини, спереду / ззаду
120 мм / 115 мм
Колісна база
1610 мм
Виліт передньої вилки
95 мм
Кут повороту рульової колонки
65,9°
Колеса
Литі алюмінієві
Розмір переднього колеса
3,50 x 15"
Розмір заднього колеса
4,50 x 15"
Передня шина
120/70 R 15
Задня шина
160/60 R 15
Гальма, передні
Дводискове гальмо, діаметр 270 мм, двопоршневий плаваючий супорт
Гальма, задні
Однодискове гальмо, діаметр 270 мм, двопоршневий плаваючий супорт
Антиблокувальна система (ABS)
Система BMW Motorrad ABS
Габарити / вага
Ширина (включаючи дзеркала)
947 мм
Висота (без дзеркал)
1255 мм
Довжина
2190 мм
Висота сидіння, без навантаження (стиль «Базовий» / «Ексклюзив»)
765 мм (Комфортне сидіння (опція/аксесуар): 785 мм)
Довжина кроку водія, без навантаження по DIN
1745 мм (Комфортне сидіння (опція/аксесуар): 1770 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
275 кг *
Макс. допустима вага
445 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
170 кг
СТАНДАРТНЕ ОБЛАДНАННЯ
Обладнання
- Система контролю крутного моменту TCA
- BMW Motorrad ABS
- Асистент заднього ходу
- Центральна підставка
- Бічна стійка з вбудованим стоянковим гальмом
- Тоноване вітрове скло
- Двосекційне сидіння (висота: 765 мм / довжина за внутрішнім швом: 1745 мм) з багажним відсіком під сидінням пасажира
- Система з одним ключем для замка запалювання, керма, сидіння та багажного відсіку
- Вбудований замок запалювання та рульового керування
- Регульований важіль ручного гальма
- Бортова література та інструменти
Спеціальні функції
- 4 режими руху ROAD, ECO PRO, DYNAMIC і SAIL з впливом на прискорення та рекуперацію під час руху ("гальмування двигуном")
Електрична система
- Постійно ввімкнене світло та система аварійної сигналізації
- Симетрично розташовані подвійні фари зі світлодіодними денними ходовими вогнями
- Світлодіодні покажчики повороту та світлодіодний задній ліхтар
- Кольоровий TFT-дисплей з розширеними функціями бортового комп'ютера
- Вбудований зарядний пристрій з зарядної ємністю 3 кВт
- Зарядний кабель для побутової розетки
- Розетка 12 В (у передньому правому речовому відсіку)
- Електронний іммобілайзер
- Діагностичний інтерфейс