loader
C evolution
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.

BMW C EVOLUTION.

МАЙБУТНЄ ВЖЕ НАСТАЛО.

BMW C evolution – це електрична тяга без будь-яких компромісів. Навпаки: цей максі-скутер поєднує e собі керованість, динаміку та функціональність. А ще – він притягує до себе погляди! Потужна динаміка дозволяє вам залишити позаду не тільки шум і вихлопні гази, але і всіх на світлофорі. C evolution швидко доставить вас до місця призначення та забезпечить задоволення від їзди, на яке ви чекаєте від BMW. А завдяки запасу ходу до 160 кілометрів, воно буде тривати цілий день. Чотири режими їзди та інтелектуальна рекуперація енергії під час гальмування – C evolution дозволяє жити в майбутньому вже сьогодні.

 

ДИЗАЙН C EVOLUTION

Дизайн, який втілює майбутнє.

Стиль C evolution футуристичний, але у той же час не залишає сумнівів – це стовідсотковий BMW. Світлодіодні денні ходові вогні, світлодіодні ліхтарі та великий кольоровий TFT-дисплей підкреслюють технології, що ховаються всередині цього інноваційного максі-скутера. Ефектна розділена передня частина відсилає до спортивних моделей BMW Motorrad, а нова комбінація кольорів Mineral Grey Metallic/Black у поєднанні з ефектними деталями створюють приголомшливе враження. Деталі, такі як контрастні шви на сидінні або тоноване вітрове скло, завершують суперсучасний дизайн. 

1/5

ПОТУЖНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИЙ ДВИГУН

Електричний двигун з рідинним охолодженням
35
кВт (48 к.с.) при 4650 об. / хв
2.8
с - прискорення від 0 до 50 км / год
72
Н · м - макс. обертаючий момент
160
км - запас ходу на основі WMTC

Електричний двигун з рідинним охолодженням

Енергійна силова установка.

Енергійна силова установка.

На відміну від традиційних двигунів внутрішнього згоряння, електричний мотор у C evolution відрізняється миттєвими та лінійними реакціями. Весь крутний момент доступний з самого старту.

При значенні пікової потужності 35 кВт (48 к.с.) і 72 Н·м крутного моменту на вихідному валі, цей двигун видає фактичний крутний момент 600 Н·м на задньому колесі. Максимальна швидкість обмежена електронікою на рівні 120 км/год, щоб оптимізувати споживання енергії і, отже, запас ходу. C evolution розганяється від 0 до 50 км/год за блискавичні 2,8 секунд, тому, коли увімкнеться зелене світло, перевага буде тільки у вас.

БАТАРЕЯ ТА ТЕХНОЛОГІЯ ЗАРЯДЖАННЯ

Технології BMW i.

Технології BMW i.

Блок акумуляторів BMW C evolution складається з трьох модулів, кожен з яких має дванадцять літієво-іонних батарей. Завдяки батареям останнього покоління ємністю 94 А·год дальність ходу С evolution складає до 160 кілометрів (згідно з WMTC).

Повністю водонепроникний корпус акумуляторної батареї виконаний з литого під тиском алюмінію, а також містить всю електронну систему керування та заряджання. Він одночасно є силовою структурою та захищає модуль літій-іонної батареї від ударів.

Технологічним джерелом натхнення для акумулятора C evolution послужив BMW i. Батарейні модулі максі-скутера ідентичні до тих, які використовуються у BMW i3, і виробляються на тому ж заводі у Дінгольфінзі, Німеччина. Частини електронної системи керування також були запозичені у моделей i3 та i8. Вона контролює напругу, струм і температуру, а також гарантує надійне ввімкнення та вимкнення високої напруги.

Повний заряд задоволення від їзди.

Батарея у BMW C evolution заряджається за допомогою вбудованого зарядного пристрою – або від звичайної побутової розетки, або на зарядній станції. Гніздо зарядного штекера максі-скутера сумісне з автомобільним роз'ємом типу 1. Стандартний кабель зарядного пристрою має вилку для підключення до розеток домашньої мережі. Як альтернатива, можна скористатися кабелем зарядного пристрою режиму 3, щоб мати можливість використовувати загальнодоступні зарядні станції або настінні зарядні пристрої. Це забезпечує доступ до трифазного струму 16 А для більш швидкого заряджання.

Скорочення часу заряджання особливо практичне в повсякденному використанні. Як і новий режим Silent Charge, який заряджає трохи довше, але набагато тихіше.

Повний заряд задоволення від їзди.
Повний заряд задоволення від їзди.

ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ C EVOLUTION

Створений інноваціями.

Створений інноваціями.

C evolution встановлює нові технологічні стандарти та при цьому відрізняється неймовірною практичністю. Завдяки чотирьом режимам руху C evolution має характер, що ідеально відповідає побажанням водія. Чи хочете ви їхати розслаблено або динамічно – C evolution підтримає ваше бажання. А такі новаторські функції, як асистент заднього ходу та антибуксувальна система з функцією контролю крутного моменту (TCA), говорять про одне: поїздка на цьому максі-скутері буде максимально простою та безпечною.

Система контролю крутного моменту (TCA).
Система контролю крутного моменту (TCA).

Все під контролем! Електронна система керування двигуном постійно вимірює фактичну швидкість обертання заднього колеса та в разі необхідності зменшує крутний момент. Система контролю крутного моменту (TCA) працює аналогічно системі ASC (автоматичний контроль стійкості), запобігаючи неконтрольованому пробуксовуванню – особливо при старті.

При рекуперації енергії під час гальмування система TCA також запобігає блокуванню заднього колеса через надмірний крутний момент. Антиблокувальна система гальм також входить до стандартної комплектації.

Асистент заднього ходу для простого маневрування під час паркування.
Асистент заднього ходу для простого маневрування під час паркування.

Задній хід дуже складно реалізувати у мотоциклах і скутерах з двигунами внутрішнього згоряння, але у випадку з BMW C evolution він входить до стандартної комплектації. У місті ця функція полегшує маневрування та виїзд з паркувальних місць, де простір обмежено. Асистент заднього ходу активується за допомогою перемикача на кермі, і на екрані відображається ввімкнення заднього ходу.

Рекуперація енергії під час гальмування та прискорення.
Рекуперація енергії під час гальмування та прискорення.

Слово "рекуперація" має латинське походження та означає "відновлення". В автомобілебудуванні термін відноситься до технологічного методу рекуперації енергії.

Під час гальмування електродвигун BMW C evolution автоматично перетворюється на генератор, і кінетична енергія перенаправляється назад до батареї у вигляді електричної енергії. Результатом цього є підвищена енергоефективність і, у свою чергу, збільшений запас ходу.

Рекуперація передбачає створення штучного крутного моменту, сила якого залежить від ступеня рекуперації. Для водія цей момент ведення відчувається як знайоме за звичайними скутерами та мотоциклами "гальмування двигуном".

Чотири режими руху для більшого задоволення та економічності.
Чотири режими руху для більшого задоволення та економічності.
Чотири режими руху для більшого задоволення та економічності.
Чотири режими руху для більшого задоволення та економічності.

У BMW C evolution є чотири режими руху, які можна перемикати прямо під час руху за допомогою перемикача на правій ручці керма:

ROAD:
Середня інтенсивність рекуперації, максимальне прискорення. Стандартний режим.

ECO PRO:
Максимальна інтенсивність рекуперації, обмежене прискорення. Запас ходу збільшується на 10-20%.

DYNAMIC:
Максимальна інтенсивність рекуперації, максимальне прискорення. Дозволяє "їздити без гальмування" / дає відчуття "однієї педалі".

SAIL:
Відсутність рекуперації гальмування, повне прискорення. Максимально розслаблений рух накатом без уповільнення.

Багатофункціональний кольоровий TFT-дисплей.
Багатофункціональний кольоровий TFT-дисплей.

Замість аналогових приладів BMW C evolution має один центральний цифровий дисплей. Великий кольоровий екран, з якого легко читати, виконаний за технологією TFT, відображає всю інформацію та функції бортового комп'ютера, такі як швидкість, температура, пробіг тощо. Також передбачений індикатор заряду акумулятора та два покажчика – витрати енергії (ePOWER) і рекуперації (CHARGE).

На додаток до знайомих символів на контрольній панелі, у BMW C evolution є і нові символи, які згідно із законом повинні бути у всіх електричних транспортних засобів. Наприклад, тут є індикатори потенційної помилки в ізоляції або індикатори обмеження потужності у разі перевантаження електрообладнання.

Гібридна рама з низьким центром ваги.
Гібридна рама з низьким центром ваги.

Під час розробки шасі BMW C evolution у нас було чітке завдання: досягти найкращих результатів зі стійкості руху на високих швидкостях і оптимальної керованості в умовах інтенсивного міського руху. Низький центр ваги, який забезпечувався б батареєю, полегшує керування та забезпечує дуже легку керованість під час руху на невеликій швидкості.

Інтеграція електроприводу вимагає абсолютно нового підходу до конструкції підвіски. Корпус акумуляторної батареї замінює звичну основну раму: у ній є підшипник для кріплення одностороннього маятника.

Кріплення переднього та заднього колеса здаються майже звичайними. У BMW C evolution спереду встановлена ​​перевернута вилка з ходом 120 мм. Заднє колесо кріпиться на односторонньому маятнику з ходом пружини 115 мм.

Колеса та гальма у BMW C evolution такі самі, як у моделях C 650 Sport або C 650 GT. Система BMW Motorrad ABS заснована на двоканальній системі Bosch, відомій за цими двома максі-скутерами. Однак для системи рекуперації енергії було інтегровано два додаткові датчики, і програмне забезпечення ABS було відповідним чином адаптовано.

Ретельно вивірена ергономіка.
Ретельно вивірена ергономіка.

Дизайн обтічника та ергономіка BMW C evolution були натхненні моделлю C 650 Sport. Вітрове скло у спортивному стилі забезпечує достатній захист від негоди у міських умовах і дає водієві хороший загальний огляд. Високе вітрове скло, доступне як додатковий аксесуар, забезпечує більше комфорту та кращий захищає від вітру – наприклад, під час їзди автомагістралями.

BMW C evolution важить 275 кг – лише трохи більше, ніж максі-скутери BMW з двигуном внутрішнього згоряння. Порівняно невелика маса досягається за рахунок використання сучасних композитних матеріалів, а низький центр тяжіння робить процес керування навіть ще простішим.

Практичні рішення для зберігання багажу.
Практичні рішення для зберігання багажу.
Практичні рішення для зберігання багажу.

Під широким пасажирським сидінням є місце для зберігання інтегрального шолома та інших предметів. Крім того, у максі-скутері передбачене місце для щоденних покупок або сумок. У відсіку, який запирається справа в просторі для ніг зберігається кабель зарядного пристрою або інші дрібні предмети, там же є і розетка 12 В. Великий топкейс, доступний як додатковий аксесуар, надає ще більше місця для зберігання.

Відповідне сидіння для мотоцикліста. Поряд зі стандартним сидінням висотою 785 мм також є комфортне сидіння висотою 765 мм з більш низьким нахилом сидіння – для додаткового комфорту.

БІЛЬШЕ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ

Спеціальне обладнання та аксесуари.

Широкий спектр спеціального обладнання та оригінальних аксесуарів BMW Motorrad довершує цей продуманий електричний максі-скутер.
Більше про аксесуари
Топкейс, 35 л

Системи для багажу

Топкейс, 35 л

Водонепроникний пластиковий топкейс з оздобленням кришки кольору скутера.
Більше про аксесуари
Спинка для топкейса

Системи для багажу

Спинка для топкейса

Забезпечує більше комфорту для пасажира.
Більше про аксесуари
Туристичне вітрове скло

Ергономіка і комфорт

Туристичне вітрове скло

Ще більший захист від вітру та негоди.
Більше про аксесуари
Асферичні дзеркала

Ергономіка і комфорт

Асферичні дзеркала

Частково викривлена дзеркальна поверхня збільшує поле зору.
Більше про аксесуари
Підставка для смартфона

Навігація та зв'язок

Підставка для смартфона

Для зручної роботи та заряджання вашого смартфона.
Більше про аксесуари
Кабель швидкого заряджання від змінного струму

Технічне обслуговування

Кабель швидкого заряджання від змінного струму

Забезпечує швидке і потужне заряджання.
Більше про аксесуари

ІНШІ МОДЕЛІ URBAN MOBILITY

C 400 GT

C 400 GT

Urban Mobility
Дізнатись більше
C 400 X

C 400 X

Urban Mobility
Дізнатись більше