loader

НЕЗАБУТНІ ВРАЖЕННЯ ІЗ МОНГОЛІЇ.

Міжнародний турнір GS Trophy 2018 завершився, але «дух GS» продовжує жити в наших серцях.

Не програв ніхто.

Міжнародний турнір GS Trophy не має аналогів. Дружній змагальний процес GS Trophy як ніякий інший захід об'єднує мотоциклетний світ і надає шанс зав'язати міцні товариські відносини з іншими водіями зі всього світу – не тільки завдяки легендарному мотоциклу R 1200 GS Rallye, на якому змагаються учасники. З кожним популярність GS Trophy зростає, як зростає і міжнародне співтовариство водіїв GS. Кожен, кому пощастило помірятися силами з учасниками з інших країн, стає частиною феєричної тусовки, яка не знає жодних кордонів і мовних бар'єрів.

Змагання розпочинається вже вдома.

Тих, хто програв у міжнародному турнірі GS Trophy немає – тільки переможці. Адже всі учасники тут – кращі з кращих, які вже пройшли відбіркові змагання в своїй країні, щоб зайняти одне з трьох заповітних місць в команді для зустрічі в міжнародному фіналі. Та й який мотоцикліст не схопився б за шанс здійснити незабутню подорож в дикі монгольські степи і одночасно поборотися зі світовою елітою аматорського мотоспорту на GS Trophy?

Змагання розпочинається вже вдома.
Змагання розпочинається вже вдома.
Змагання розпочинається вже вдома.
Змагання розпочинається вже вдома.
Змагання розпочинається вже вдома.

Для того щоб відшукати в Монголії кращі місця і маршрути для змагань по бездоріжжю, протягом двох років було проведено безліч розвідувальних і пробних вилазок. На початку червня в столиці країни Улан-Батор прибуло 18 міжнародних команд, яким протягом восьми днів треба було оскаржувати свою першість в інтенсивній, жорсткої та амбітної, але разом з тим дружній конкурентній боротьбі. Разом з відомими лідерами на старт міжнародного турніру GS Trophy вийшли і новачки, такі як Австралія і Індія, а також дві міжнародні жіночі команди з Африки, Європи Австралії і Америки.

«
«Міжнародний турнір GS Trophy – це можливість надихнути жінок слідувати своїм мріям».
Author Джулія Магуайр, № 261, команда AusAmerica
»
1/8

Відомі і невідомі перемінні.

Жодній з країн не вдавалося перемагати в GS Trophy більше одного разу, тим голосніше і сумбурно звучали умоглядні припущення до початку турніру в цьому році. Чи вдасться чинному чемпіону, команді ПАР, зробити те, що до цих пір не вдавалося нікому, і вдруге поспіль виграти міжнародний фінал? Або плани розладнають новачки з Австралії, які розгромлять всіх суперників завдяки своєму майже чвертьстолітньому досвіду в австралійському GS Safari? А, може, своїми бездоганними і незмінно високими командними результатами за всі вісім днів змагань вразить одна з команд, запрошених з уайлд-кард? Це покаже тільки час.

На шляху до перемоги.

На самому початку змагання лідерство за очками захопила команда Кореї, слідом за нею з невеликим відставанням йшла команда ПАР, яка захищала свій титул – і знала, як це зробити. Тріо гонщиків – Марк Дікінсон, Юджин Фоур і Кріс Майер, наполегливо тренувалися і добре підготувалися до нинішнього турніру. В результаті всі вісім днів, що йшли змагання, команда ніколи не опускалася нижче другого місця в турнірній таблиці. Інші команди теж намагалися показати все, на що вони здатні – незважаючи на численні труднощі, які стояли у них на шляху.

На шляху до перемоги.
Вирішальне слово за спільнотою.

Вирішальне слово за спільнотою.

Труднощі, які стояли на шляху до перемоги, представляли собою безліч спеціальних тестів і вправ, щоб на найвищому рівні і в умовах зростаючого змагального стресу перевірити майстерність керування мотоциклом. Але була й інша можливість по легкому набрати очок: у двох фотоконкурсах, які проходили тільки в фіналі. Таким чином, кожна команда мала два шанси, щоб мотивувати свою рідну мото-спільноту голосувати за найкраще фото змагання – за найбільшу кількість голосів давалася найбільша кількість очок.

В обох фотоконкурсах домінувала команда ПАР, яка отримала набагато більше голосів, ніж будь-яка інша країна. Таким чином, завдяки цим 50 очками команда набрала максимальну кількість очок і забезпечила собі відрив від суперників і перше місце. А всі країни отримали для себе цінний урок на майбутні розіграші турніру GS Trophys.

Особливі дні і перевірки.

Монголія дала учасникам практично безмежні можливості вдосталь поколобродити. Тут було все – від глибоких піщаних стежок до каньйонів, річкових перевалів і швидкісних гравійних доріг через широкі рівнини і горбисті ущелини. Місцевий клімат теж не особливо дозволяв розслаблятися: крім дуже сухого і гарячого повітря і піщаних бурь в пустелі Гобі учасників дуже напружували холодні ночі і перепади температур до 30 градусів Цельсія. Але в першу чергу, звичайно, випробування, які визначали, хто виграв і хто програв у GS Trophy. Команда маршалів розробила безліч вправ з водіння і навігації, щоб виявити будь-які технічні недоліки або прогалини в знаннях. Неважливо, як довго і часто команди і окремі учасники тренувалися у себе вдома, істотну різницю в розподілі місць у турнірній таблиці визначила їх здатність працювати в умовах змагального стресу.

1/7
«
«Випробування – це частина змагання, але спільна подорож через цю дивовижну країну – найголовніша подія».
Костянтин Золотарьов, № 213, команда Росії
»

Боротьба до кінця.

В останній день турніру в гонці за титул все ще брали участь три команди: як команда США, так і команда Франції боролися до кінця, причому після останнього випробування їх розділяло всього два очки. Однак, видатні результати південноафриканської команди забезпечили їй заслужене звання чемпіона 2018 року. Вони раділи, і всі команди тріумфували разом з ними. Марк Дікінсон з команди ПАР чудово резюмував моральний дух заходу: «Краще в міжнародному турнірі GS Trophy то, що він поширює любов до мотоциклів і до BMW Motorrad. Особисто для мене «дух GS» означає єднання».

Інші історії, які можуть вас зацікавити.

Ні дня без пригод.

Ні дня без пригод.

Ваші пригоди починаються тут і зараз.
ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ
Я полюю за емоціями.

Я полюю за емоціями.

Ісаак Джонстон вирушає в дорогу, спонукуваний цікавістю і ентузіазмом.
ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ

Підходящі мотоцикли.

R 1200 GS Adventure

R 1200 GS Adventure

Adventure
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
F 850 GS

F 850 GS

Adventure
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
R 1200 GS

R 1200 GS

Adventure
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
F 750 GS

F 750 GS

Adventure
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
G 310 GS

G 310 GS

Adventure
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
S 1000 XR

S 1000 XR

Adventure
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ