
M 1000 RR
THE BMW M 1000 RR
НАРОДЖЕНИЙ НА ТРЕКУ
Ваша тяга до перемоги - ваш двигун. Ваш ентузіазм задає мета. Прагнення до нових досягнень кожну мілісекунду. Це і є справжній спортивний дух. Найвища потужність, високотехнологічні матеріали, бездоганна якість і продуманість найдрібніших деталей: M 1000 RR - перша модель BMW Motorrad в серії M. Ще більше потужності, суха маса менше 170 кг і надсучасні технології, які прийшли безпосередньо зі світу гонок. Девіз #NeverStopChallenging - це не просто красивий слоган. Це наше життя.

ОПІР НЕМОЖЛИВИЙ
ІДЕАЛЬНЕ ПОЄДНАННЯ ХАРАКТЕРИСТИК

Канарди M Winglets і високе вітрове скло
M 1000 RR народжений на треку. Він дозволяє пізніше гальмувати перед поворотом і виходити з нього на більшій швидкості. Крім того, він стабільніше на дузі завдяки канардам M Winglets, які забезпечують притискаюче зусилля 16,3 кг без шкоди для максимальної швидкості.
Парадокс швидкості: всі женуться за часом, хоча сенс полягає в тому, щоб насолоджуватися кожною секундою.Том Сайкс (Tom Sykes), пілот команди BMW Motorrad в чемпіонаті світу з супербайку WorldSBK
СПРАВЖНІЙ ГОНЩИК


Тяга до перемоги
Двигун M 1000 RR розроблений для спорту і при цьому відмінно підходить і для їзди по дорогах загального користування. У порівнянні з моделлю S 1000 RR він має більший крутний момент в середньому діапазоні оборотів, а максимальна частота обертання збільшилася на 500 об/хв до 15 100 об/хв. Титанові шатуни важать менше, штовхачі клапанів вже на 1,5 мм, впускний колектор укорочений для поліпшеного сумішоутворення. Крім того, ми використовували ковані поршні з 2 маслозйомними кільцями, а головка блоку циліндрів отримала нову геометрію каналів і більш жорстку конструкцію. Підсумок: ще більше потужності та зменшена інерція маси. Для скорочення передавального відношення на зірочці ланцюгової передачі доданий додатковий зубець, а сам приводний ланцюг і колісна база подовжені. Багатодискове зчеплення працює без самопосилення - для ідеального миттєвого старту.
ДВИГУН – СЕРЦЕ МОТОЦИКЛА
ГОТОВИЙ ДО ВСЬОГО – КРІМ КОМПРОМІСІВ
Максимум притискної сили: канарди M Winglets
Притискна сила грає вирішальну роль в перемозі. Карбонові канарди M Winglets створюють притискаюче зусилля 16,3 кг. У комбінації з високим вітровим склом ви зможете досягти набагато більшої швидкості - перед поворотом, в віражі і при прискоренні. Крім того, додаткова притискна сила на передньому колесі значно покращує контакт з дорогою і знижує навантаження на систему динамічного регулювання тяги. А їзду на задньому колесі можна залишити для фінішній прямій.

Інтуїтивна, чітка і миттєва - такою повинна бути відповідна реакція
Тільки те, що ви відчуваєте, рухає вас вперед. Ходова частина і геометрія шасі M 1000 RR створені для гоночної траси. Динамічні якості, гальмівні характеристики і мінімальний момент інерції покращують керованість. Завдяки довгій колісній базі M 1000 RR набагато стійкіше на великій швидкості.
Безкомпромісне прискорення – тільки навпаки
Ми створили найкращі гальмівні супорти на ринку. Причому поряд зі стандартними дисками також доступні опціональні спортивні, розраховані на тривалу їзду по гоночній трасі. Разом з системою RACE ABS і оптимальною ергономікою новий M 1000 RR забезпечує еталонне уповільнення.
Два виконання, одна мета
Кожен мотоцикл M 1000 RR символізує абсолютну тягу до швидкості. Крім базового виконання, пропонується також версія M Competition - в ній мотоцикл доповнюється такими привабливими опціями, як фрезеровані деталі M і карбонові деталі M, які підкреслюють його спортивний стиль.
M 1000 RR в кольорах M Motorsport
M 1000 RR народжений на треку, і яскраве забарвлення в кольорах M Motorsport лише підкреслює це.
M RR з пакетом M Competition
Крім привабливих карбонових і фрезерованих елементів, комплектація M Competition включає в себе телеметрію M GPS Laptrigger.

Готовий до перегонів
Чи можна поліпшити досконалість? Вирішуйте самі: M 1000 RR доступний в базовій версії та в опціональном виконанні Competition. Крім того, для індивідуальної комплектації M 1000 RR доступний широкий асортимент деталей M Performance Parts. Вони встановлюються легко і швидко, завдяки чому з вуличної версії M RR можна в лічені хвилини зробити гоночний мотоцикл. І тут є можливості для поліпшення: M 1000 RR з деталями M Performance Parts ідеальний для гоночної траси.