loader

Дані та обладнання

BMW M 1000 RR

M RR – це продуктивність, автоспорт та ексклюзивність до найдрібніших деталей. Він святкує перемоги на світових гоночних треках і б'є на сполох серед ентузіастів мотоспорту. На цій сторінці ви можете дізнатися все про широкі технічні можливості супербайка.

Технічні дані

Двигун

Тип двигуна
Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з водяним/масляним охолодженням, чотирма титановими клапанами на циліндр і регульованим розподільчим валом впуску BMW ShiftCam
Діаметр і хід поршня
80 мм x 49,7 мм
Об`єм
999 см³
Номінальна потужність
160 кВт (218 к.с.) при 14 500 об/хв
Макс. обертаючий момент
113 Нм при 11 100 об/хв
Ступінь стиснення
14,5 : 1
Очищення вихлопних газів
Керований 3-ходовий каталітичний нейтралізатор
Подача палива
Електронне впорскування, змінна довжина впускного колектора
Контроль викидів
EU 5+

Динамічні характеристики / Витрата палива

Максимальна швидкість
314 км/год
Витрата палива на 100 км (за WMTC)
6,5 л
Викиди CO₂ (за WMTC)
151 г/км
Тип палива
Super Plus неетилований (макс. 5 % етанолу, E5), 95-98 RON (максимальна номінальна потужність при RON 98)

Електрика

Генератор
450 В
Акумулятор
Легкий акумулятор M, 12 В / 5 А-год, літій-іонний

Передача потужності

Зчеплення
Багатодискова масляна ванна, проти стрибків
Коробка передач
6-ступінчаста кулачкова коробка передач з циліндричними зубчастими колесами
Вторинний привід
Ланцюг 525 17/46
Система контролю тяги
BMW Motorrad DTC (динамічний контроль тяги)

Ходова частина / Гальма

Рама
Рама моста з алюмінієвого композиту, з підтримкою двигуна
Передня підвіска / амортизатор
Перевернута телескопічна вилка, діаметр 45 мм, регульований попередній натяг пружини, демпфірування відскоку та стиснення
Задня підвіска / амортизатор
Алюмінієвий маятник нижньої балки, Full-floater Pro, центральний амортизатор, регульований попередній натяг пружини, регульоване демпфірування відскоку і стиснення
Хід підвіски спереду / ззаду
120 мм /118 мм
Колісна база
1 458 мм
Поздовжній нахил колеса
100,8 мм
Кут нахилу кермової колонки
66,3 °
Колеса
Карбонові колеса M
Розмір ободу спереду
3,50 x 17“
Розмір ободу ззаду
6,00 x 17“
Шини спереду
120/70 ZR17
Шини ззаду
200/55 ZR17
Передні гальма
Дводискове гальмо M, діаметр 320 мм, 4-поршневий фіксований супорт
Задні гальма
Однодискове гальмо M, діаметр 220 мм, 2-поршневий фіксований супорт
ABS
BMW Motorrad Race ABS (напівінтегральна)
ABS Pro
ABS Pro (з різними налаштуваннями в режимах «Дощ», «Дорога», «Динамічний», без ABS Pro в режимах «Перегони» та «Перегони Pro» 1-3)

Розміри / вага

Висота сидіння при спорядженій масі
865 мм
Довжина кроку при спорядженій масі
1 924 мм
Корисний об'єм паливного бака
16,5 л
З них резерв
прибл. 4 л
Колісна база
1 458 мм
Довжина
2 085 мм
Висота
1 228 мм (без дзеркала, для порожньої ваги DIN)
Ширина
899 мм (над дзеркалом)
Допустима повна маса
183 кг
Споряджена маса, заправлена та готова до їзди
194 кг 1)
Допустима загальна вага
407 кг
Споряджена маса, заправлена та готова до їзди
213 кг

1) Згідно з Регламентом VO (EU) 168/2013 з усіма витратними матеріалами, стандартним обладнанням і заправкою не менш ніж 90% корисного об'єму бака.

Обладнання

Стандартне обладнання

  • Ручка газу M з коротким ходом
  • Датчик кута повороту керма, а також система протибуксовування Slip-Slide Control та система допомоги при гальмуванні Brake Slide Assist
  • Полегшена батарея M 
  • Карбонові колісні диски M 
  • Титанова вихлопна система M 
  • Гальмо M 
  • Вінглети 3.0 M (+33% притискної сили)
  • BMW Motorrad ABS та ABS Pro
  • Режими їзди Pro (Rain, Road, Dynamic, Race, Race Pro 1-3, Pit Lane Limiter, Launch Control, Dynamic Traction Control (DTC) +/- Shift, Wheelie Control, Slide Control, Dynamic Brake Control (DBC), Shift Assistant Pro)
  • Автоматична система допомоги при рушанні на підйомі (HSC) Pro
  • TFT-дисплей
  • Світлодіодні фари, задні ліхтарі та індикатори
  • Підігрів ручок
  • Круїз-контроль
  • Комплект шасі M з заднім підйомником і точкою повороту маятникової стріли

Спеціальне обладнання

  • Пакет M Competition з пакетом фрезерованих деталей M (важелі гальма та зчеплення M, підніжки M, захист важеля гальма M), карбоновий пакет M (видимі карбонові накладки на переднє та заднє колесо та зірочку, захист ланцюга, бічні та бакові панелі ліворуч/праворуч, пакет для пасажирів з карбоновою накладкою на пасажирське сидіння), анодований маятник, ланцюг M Endurance, код активації M GPS Lapptrigger, чорний бак, тоноване лобове скло
  • Пакет для пасажирів (сидіння для пасажирів, чохол для пасажирського сидіння та підніжки для пасажирів)
  • Гоночні номери та набір спонсорських наклейок
  • Протиугінна сигналізація

Спеціальні аксесуари

  • Захист важеля ручного гальма M
  • Захист важеля зчеплення M
  • Складаний важіль ручного гальма та важіль зчеплення M
  • Комплект чохлів M
  • Карбоновий захист горба M
  • Натягувач ланцюга з тримачем монтажної стійки M
  • Задня підставка для ніг
  • килимок для мотоцикла M 250x150 см

Створи власного чемпіона

За допомогою додаткового обладнання та програми оригінальних аксесуарів BMW Motorrad ти можеш пристосувати M 1000 RR до своїх потреб.

Створи власного чемпіона