BMW R 1300 GS Adventure з її потужністю 145 к.с. та #SpiritOfGS довезе тебе до будь-якої цілі. Для нього немає надто складних викликів чи занадто далеких шляхів. Куди б ти не прямував, ти завжди можеш на нього розраховувати. Тут ти знайдеш усі технічні дані та деталі про багате оснащення BMW R 1300 GS Adventure.
Мотор
Тип
Повітряно-рідинного охолодження, двоциліндровий чотиритактний опозитний двигун з двома верхніми ланцюговими розподільними валами BMW ShiftCam та балансувальними шестернями
Номінальна потужність
107 кВт (145 к.с.) при 7.750 об/хв
Діаметр і хід поршня
106,5 мм x 73 мм
Об`єм
1300 см³
Максимальна потужність
145 к.с. (107 кВт) при 7750 об/хв
Макс. обертаючий момент
149 Нм при 6500 об/хв
Ступінь стиснення
13,3 : 1
Подача палива
Електронна система впорскування у впускний колектор
Контроль викидів
EU 5+ / Євро 5+
Динамічні характеристики / Витрата палива
Максимальна швидкість
понад 200 км/год
Витрата палива на 100 км (за WMTC)
4,9 л
Викиди CO₂ (за WMTC)
113 г/км
Тип палива
Неетильований бензин Super (макс. 15% етанолу, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
Розгін 0-100 км/год
3,4 с
Електрика
Генератор
Трифазний генератор потужністю 650 Вт (номінальна потужність)
Акумулятор
12 V / 14 Ah, AGM-акумулятор, що не потребує обслуговування
Передача потужності
Зчеплення
багатодискове у масляній ванні, з антихоппінговою функцією, з гідравлічним управлінням
Коробка передач
6-ступенева коробка з зубчастим перемиканням, інтегрована у корпус двигуна
Вторинний привід
карданний вал
Система контролю тяги
BMW Motorrad DTC (динамічний контроль тяги)
Ходова частина / Гальма
Рама
Двосекційна концепція рами з основною рамою та прикрученим до неї заднім підрамником, несучий двигун
Передня підвіска / амортизатор
BMW Motorrad EVO-Telelever із роз’єднанням нахилу керма через гнучкий елемент, центральний амортизатор DSA
Задня підвіска / амортизатор
BMW Motorrad EVO-Paralever, однобічний алюмінієвий маятник з наскрізною віссю маятника, центральний амортизатор DSA із компенсацією навантаження
Хід підвіски спереду / ззаду
210 мм / 220 мм
Колісна база
1.534 мм
Поздовжній нахил колеса
63,8 °
Колеса
Колеса зі спицями
Розмір ободу спереду
3,00 x 19“
Розмір ободу ззаду
4,50 x 17“
Шини спереду
120/70 R19
Шини ззаду
170/60 R17
Передні гальма
Подвійний дисковий гальмівний механізм, напівплаваючі гальмівні диски діаметром 310 мм, 4-поршневий радіальний гальмівний супорт
Задні гальма
Однодисковий гальмівний механізм, прикручений до фланця колеса, діаметр 285 мм, 2-поршневий плаваючий супорт
ABS
BMW Motorrad Vollintegral ABS Pro (оптимізований для нахилу у поворотах)
Розміри / вага
Висота сидіння при спорядженій масі
870 мм / 890 мм
Довжина кроку при спорядженій масі
1.840 мм / 1.980 мм
Корисний об'єм паливного бака
30 л
З них резерв
210 мм / 220 мм
Колісна база
1.534 мм
прибл. 4 л
63,8 °
Довжина
2.280 мм (включно з бризковиком)
Висота
1.588 мм (включно з вітровим щитком, за DIN-спорядженою масою)
Ширина
1.012 мм (включно з захистом для рук)
Допустима повна маса
485 кг
Вантажопідйомність (при стандартній комплектації)
217 кг
Споряджена маса, заправлена та готова до їзди
269 кг 1)
1) Згідно з Регламентом VO (EU) 168/2013 з усіма витратними матеріалами, стандартним обладнанням і заправкою не менш ніж 90% корисного об'єму бака.
ОБЛАДНАННЯ
Стандартне обладнання:
- Обігрівачі ручок
- Регулювання швидкості DCC
- RDC
- Keyless Ride
- Розширений захист для рук з вбудованими покажчиками повороту
- Додаткові фари
- Електронна підвіска DSA з компенсацією навантаження
- Різноманітні точки кріплення для аксесуарів
Додаткове обладнання:
- Адаптивне регулювання висоти мотоциклу
- Автоматизований асистент перемикання передач
- Riding Assistant з радарними сенсорами
- Ковальні колеса для ендуро
- Ендуро-пакет Pro
- Кріплення для топкейсу з електричним інтерфейсом
- Комфортне кермо
- Подвійний глушник
Додаткові аксесуари:
- Алюмінієві кейси
- Розширення об'єму для алюмінієвих кейсів
- Алюмінієвий топкейсу з електричним інтерфейсом
- Пластина для багажу для пасажира
- Танк-рюкзак
- Різні багажні сумки
- Захист фар
- Спойлер для вітрового щитка